Соцмережа вирішила обігнати своїх конкурентів за рахунок нової функції.
Вчора стало відомо, що компанія Clubhouse запускає функцію Payments із метою монетизації контенту. Поки що вона працюватиме в тестовому режимі.
Про це повідомляється на офіційній сторінці сервісу.
Поки отримувати донати зможуть лише ті користувачі, які входять в так звану тестову групу. Однак надсилати їм гроші може буквально кожен зареєстрований користувач. Для цього необхідно перейти в профіль користувача, в якого підключена функція Payments, натиснути на кнопку з написом "Надслати гроші", яка розташована в нижній частині екрана, і вписати необхідну суму.
Відправнику доведеться заплатити також невелику комісію за обробку платежу сервісом Stripe — саме він є фінпартнером соціальної мережі.
Цікаво, що власне Clubhouse на цьому не зароблятиме — у компанії запевняють, що не братимуть відсоток від доната, і що саме творці контенту отримають всю суму. Також у компанії говорять, що Payments — це лише одна з функцій, за допомогою яких креатори зможуть отримувати оплату безпосередньо в Clubhouse. Нагадаємо, що в березні 2021 року соцмережа заявила про старт програми підтримки для творців контенту. У планах — обрати 20 блогерів і допомогти їм монетизувати виступи.
Зазначимо, що функції голосових чатів з'явилися у Telegram, Twitter, Facebook і Spotify. А нещодавно стало відомо, що соцмережа LinkedIn теж працює над власним аналогом Clubhouse. Представник LinkedIn офіційно підтвердив цю інформацію, зазначивши, що аудіоплатформа приверне більше користувачів, давши їм нові можливості для взаємодії один з одним.
Раніше ми повідомляли про те, що через кілька місяців буде випущена Android-версія додатку Clubhouse.