Аналітики з Counterpoint Research пророкують зростання популярності складних пристроїв у найближчі два роки.
Сегмент складних смартфонів набирає обертів, і хоча частка ринку, яка ними зайнята, збільшилася, усе одно такі моделі поки залишаються нішевими. Проте, аналітична компанія Counterpoint Research прогнозує зростання продажів смартфонів, зроблених у цьому форм-факторі.
Про це компанія повідомляє на своєму сайті counterpointresearch.com.
Відвантаження складних смартфонів у найближчому майбутньому залишиться на низькому рівні, оскільки галузь поки тільки експериментує з різними форм-факторами, конструкціями, матеріалами та варіантами операційних систем. На складні пристрої доводиться лише мала частка від загальної кількості пристроїв на світовому ринку, яка обчислюється 1,3 мільярдами одиниць — менше 0,5%. Однак аналітики впевнені, що до 2022 року частка гнучких апаратів досягне 1,2%.
"Samsung лідирувала в цьому сегменті з точки зору дизайну, маркетингу і постачань, домінуючи в минулому році з часткою понад 80% на ринку складних пристроїв. У компанії також була найсильніша лінійка з різними моделями, включаючи флагманів. Однак у цьому році в Samsung з'явилися конкуренти з боку апаратів Huawei Mate X2, Xiaomi Mi Mix Fold, які отримали хороші відгуки від експертів та блогерів. Також складні смартфони анонсували компанії vivo, OPPO і TCL, і, швидше за все, їхній запуск відбудеться у 2021 році", — коментує старший аналітик Counterpoint Research Джен Пак.
Counterpoint зберігає оптимізм щодо складних пристроїв у довгостроковій перспективі, але залишається консервативною щодо загального зростання постачань до кінця 2022 року.
"Перш ніж ми побачимо якісь значні обсяги, повинні відбутися три ключові речі: 1) значне зниження цін на флагмани на 1000-1500 доларів США; 2) більше постачальників (їхня кількість збільшується вже сьогодні); 3) вхід Apple у цю нішу. Останній пункт дуже важливий, оскільки Apple, як відомо, проявляє особливу обережність відносно підбору постачальників необхідних компонентів. Складаний iPhone — це знак надійності технології, і ми очікуємо, що це станеться до кінця 2022 року або, швидше за все, до 2023 року", — прогнозує Пак.
Тим часом Counterpoint очікує появи на ринку різних форм-факторів, гнучких конструкцій типу "Fold and Roll". Коментуючи останні розробки в цьому напрямі, віцепрезидент Counterpoint з досліджень Ніл Шах зазначив: "Тизер TCL про їхню конструкцію "Fold and Roll" особливо цікавий з інженерної точки зору, оскільки для створення дійсно надійної комерційної моделі необхідні надійні технології. Логічно, що TCL лідирує в цьому, оскільки вони можуть більше експериментувати і тестувати. LG Display — ще один великий постачальник, який також буде пропонувати споживачам свої ультрасучасні складні продукти, враховуючи, що роботу LG Mobile довелося згорнути. У кінцевому підсумку цьому виробникові дисплеїв доведеться знайти спосіб масштабуватися, щоб знизити ціни на пристрої до рівня нижче 1000 доларів США і, таким чином, зробити їх більш доступними, а значить, популярними. Крім того, продуктивність гнучких дисплеїв матиме вирішальне значення для постачальників для досягнення економії за рахунок масштабу".
За словами Шаха, виробники смартфонів спільно з Google і розробниками Android повинні будуть оптимізувати програмне забезпечення і додатки для нових форм-факторів, зробивши все можливе, щоб вони функціонували і відображалися максимально коректно. Це стосується і продуктів Apple.
Раніше ми повідомляли про те, що експерти назвали найпопулярніші смартфони 2021 року: Samsung Galaxy S21, iPhone 12 і апарати Xiaomi. Також до п'ятірки лідерів входять телефони від OPPO і vivo.