Соціальна мережа намагається боротися з дезінформацією всередині платформи і допомогти людям "не упускати ключових моментів".
Соціальна мережа Facebook оголосила, про тестування спливання діалогового вікна, що запитує в користувачів, чи впевнені вони, що хочуть поділитися статтею, яку вони навіть не відкривали.
Про це повідомляє The Verge.
Діалогове вікно запропонує користувачам спочатку прочитати статтю, перш ніж ділитися нею.
У попередженні вказується, що відмова від переходу за посиланням на матеріали може призвести до "недогляду ключових фактів", і що "заголовки часто не розкривають усієї історії".
Представник Facebook повідомив, що тест буде проведено серед 6% користувачів Android по всьому світу. Соцмережа стверджує, що спливання такого вікна призначене для того, щоб допомогти людям бути більш поінформованими про матеріали, якими вони діляться і пов'язують це зі спробою боротьби з поширенням дезінформації, з якою платформа досі відчайдушно бореться.
Нагадаємо, Facebook не буде інформувати понад 530 мільйонів користувачів з 106 країн, чиї дані раніше витекли через уразливість.
Йдеться про номери телефонів, повні імена, дати народження, місцеперебування користувачів, ідентифікатори соціальної мережі, а також адреси електронної пошти.
Раніше експерти компанії Hudson Rock, що спеціалізується на кібербезпеці, виявили витік з мережі персональних даних 533 млн користувачів Facebook зі 106 країн.