Компанія вирішила кинути виклик Facebook і "побудувати" власний маркетплейс.
TikTok (належить ByteDance Ltd.) наразі працює з декількома брендами над тестуванням онлайн-продажів на території Європи. Цей крок посилить конкуренцію з Facebook і посприяє стиранню межі між соціальними мережами й онлайн-комерцією.
Про це повідомляє видання Bloomberg.
Популярний додаток сподівається повторити за кордоном успіх свого китайського аналога Douyin, який за перший рік роботи провів транзакцій на 26 мільярдів доларів. Джерела повідомили Bloomberg, що TikTok почав працювати з європейськими марками, зокрема з Великобританії, пропонуючи їм інструменти для прямих продажів мільйонам користувачів прямо в додатку.
Хоча в минулому TikTok уже проводив рекламні кампанії, поточне тестування нової функції є передвісником запуску глобального сервісу електронної комерції. Прототипом поки можуть скористатися тільки обрані користувачі, і невідомо, коли компанія почне офіційний запуск. Однак представник марки одягу Hype підтвердив успішність тестування. Згідно зі скріншотом, наданим Bloomberg, у віртуальній вітрині бренду в його акаунті TikTok відображається асортимент товарів із зображеннями продуктів і цінами.
ByteDance агресивно поводиться на китайському ринку e-commerce з річним оборотом 1,7 трильйон доларів у надії додати ще одну історію мега-зростання перед довгоочікуваним первинним публічним розміщенням акцій. До 2022 року компанія прагне досягти якісних показників: провести е-транзакцій на суму в 185 мільярдів доларів за допомогою TikTok і Douyin. На відміну від китайських конкурентів Alibaba Group Holding Ltd. або Tencent Holdings Ltd., додатки ByteDance мають величезну кількість підписників, і співзасновник Чжан Імін хоче використовувати це як трамплін, щоб злетіти і стати успішним в e-commerce.
"TikTok тестує і вчиться працювати у сфері електронної комерції, залучаючи нових партнерів, і ми постійно вивчаємо нові способи взаємодії", — йдеться в офіційній заяві компанії. "Ми будемо надавати доступ до розширених функцій торгового майданчика нашої спільноти користувачам, авторам і брендам".
Інтернет-гігант трохи запізнився з підкоренням сфери електронної торгівлі, проте він розраховує на те, що рекомендації, засновані на штучному інтелекті та аналізі користувальницьких інтересів, допоможуть надолужити згаяне.
Такий крок також пов'язаний з тим, що різні соціальні мережі щосили намагаються захопити свою частку в онлайн-роздробі, сегменті, який, за прогнозами eMarketer, принесе в цьому році 5 трильйонів доларів від продажу. У травні минулого року Facebook представив нові інструменти для поліпшення покупок на своїй платформі, а також додаток для обміну фотографіями Instagram, а Pinterest також увійшов в електронну комерцію, направляючи покупців на веб-сайти продавців.
Раніше ми повідомляли про те, що в TikTok з'явилася абсолютна копія Гаррі Поттера.