Розділи
Матеріали

Спадщина на віки: кожна третя людина хоче, щоб її запам'ятали за певну рису

Ксенія Романова
Фото: Freepik | Головною перешкодою для подальшого розвитку цих здібностей, мабуть, є відсутність упевненості в собі

Нове опитування надало захопливий погляд на те, чим кожне покоління прагне увічнити себе для наступних. На подив, одна певна особливість превалювала у всіх відповідях.

Під час нещодавнього опитування 2000 людей з'ясувалося, що значна частина з них, а саме майже 31%, прагне до того, щоб їх пам'ятали за творчі здібності, а не за розум, багатство або внесок у розвиток людства. Це свідчить про дивовижну перевагу творчої спадщини перед більш традиційними досягненнями. 79% респондентів вважали себе творчими особистостями, що свідчило про їхнє явне прагнення до самовираження. Однак 72% респондентів вважають, що не займаються творчістю так часто, як їм хотілося б, що вказує на розрив між бажанням і реальною активністю, пише Study Finds.

У Фокус.Технології з'явився свій Telegram-канал. Підписуйтесь, щоб не пропускати найсвіжіші та найцікавіші новини зі світу науки!

Мотиви, що спонукають людей до творчості, багатогранні. Багато хто шукає позбавлення від стресу в письменстві, живописі та малюванні, інші ж знаходять радість у спілкуванні з близькими і діляться своїми творіннями. Цікаво, що головною перешкодою для подальшого розвитку творчих здібностей, мабуть, є відсутність упевненості в собі: 77% учасників зазначили, що почали б більше займатися творчістю, якби були більш упевнені у своїх силах. Це свідчить про те, що творчість — це потенційна галузь, у якій заохочення та підтримка могли б суттєво змінити глобальну ситуацію.

Якщо заглибитися в дослідження, то з'ясовується, що люди почуваються найбільш творчо активними у віці приблизно 25 років, хоча 20% вважають, що пік їхньої творчості припав на дитинство. Особливо виділяється покоління Z, майже половина якого (49%) вважає, що вони живуть у найбільш творчі роки. Цей поколінський аналіз, а також той факт, що 75% респондентів розглядають свою творчість як частину особистого бренду (серед представників покоління Z цей показник зріс до 94%), демонструє зв'язок, що розвивається між індивідуальністю і творчістю. У дослідженні також зазначається, що творчість не обмежується певним часом: 18% респондентів займаються творчою діяльністю щодня, а основний час для творчості настає опівдні. Ці дані дають змогу по-новому поглянути на творчий пульс людства, виявляючи як перешкоди, так і потенціал для розвитку активнішого суспільства в цій сфері.

Раніше Фокус писав про музиканта, який грав Deftones на гітарі під час видалення пухлини з його мозку. Неймовірна за своєю складністю і незвичним підходом операція пройшла нещодавно в Маямі. Молодий чоловік був у свідомості і грав на гітарі, поки хірурги видаляли пухлину з його мозку.

Також Фокус писав про інтригуючу загадку сумної музики і нашу тягу до неї. На думку деяких учених, ці мелодії не тягнуть нас донизу, найімовірніше, вони наближають нас до колективного людського досвіду.