Киев вошел в десятку худших городов мира для жизни по версии The Economist (инфографика)
Згідно з рейтингом, перед Києвом столиця Венесуели Каракас. Після української столиці — Порт-Морсбі (Папуа-Нова Гвінея), Хараре (Зімбабве), Дхака (Бангладеш), Карачі (Пакистан), Лагос (Нігерія), Алжир, Тріполі (Лівія) і Дамаск (Сирія).
Київ потрапив до десятки найгірших міст для життя другий рік поспіль через війну. Оцінка стабільності української столиці залишається низькою. Рейтинг складено за версією журналу The Economist.
Зазначається, що в самому низу рейтингу перебуває Дамаск. Сирійська столиця залишається найменш придатним для життя містом в індексі з 2013 року і набрала всього 30,7 у 2024 році. Його оцінка стабільності перебуває на рівні 20. Місто ділить результат із Карачі (Пакистан).
"Київ також показує погані результати в цій категорії, опускаючись у десятку міст-аутсайдерів індексу другий рік поспіль", — ідеться в матеріалі.
За словами журналістів, дочірня компанія EIU розробила спеціальну формулу для оцінки придатність для життя міста. Щорічне дослідження оцінює 173 населених пункти за п'ятьма категоріями:
- стабільність;
- охорона здоров'я;
- культура і навколишнє середовище;
- освіта;
- інфраструктура.
Зазначається, що на першому місці в рейтингу найкращих міст для життя перебуває Відень. Місто перебуває вгорі списку третій рік поспіль. Австрійська столиця отримала ідеальні бали в чотирьох із п'яти категорій індексу, але відсутність великих спортивних заходів сприяла її нижчому результату в 93,5 зі 100 у категорії культури та довкілля.
У матеріалі йдеться про те, що три інших європейських міста увійшли до п'ятірки найкращих: Копенгаген, Цюріх і Женева. Усі три відрізняються скромною чисельністю населення, що, як правило, призводить до нижчого рівня злочинності та менш завантажених доріг і систем громадського транспорту.
Нагадаємо, 19 червня в Києві обвалився шляхопровід на Жилянській. Так, обвалився тротуар і огорожа, а уламки пошкодили автомобіль. У КМДА зазначили, що затримується рух трамваїв №1 і №3.
Крім того, ще в лютому інженер і транспортний експерт Дмитро Беспалов говорив, що мости Метро і Патона в Києві не можна використовувати, адже вони визнані непридатними. За словами експерта, є п'ять станів для критично важливих транспортних споруд: від першого нового стану до п'ятого недієздатного. Мости Патона і Метро перебувають у п'ятому стані.