Розділи
Матеріали

Київ увійшов до десятки найгірших міст світу для життя за версією The Economist (інфографіка)

Артем Кальніченко
Фото: УНІАН | Кияни

Згідно з рейтингом, перед Києвом столиця Венесуели Каракас. Після української столиці — Порт-Морсбі (Папуа-Нова Гвінея), Хараре (Зімбабве), Дхака (Бангладеш), Карачі (Пакистан), Лагос (Нігерія), Алжир, Тріполі (Лівія) і Дамаск (Сирія).

Київ потрапив до десятки найгірших міст для життя другий рік поспіль через війну. Оцінка стабільності української столиці залишається низькою. Рейтинг складено за версією журналу The Economist.

Зазначається, що в самому низу рейтингу перебуває Дамаск. Сирійська столиця залишається найменш придатним для життя містом в індексі з 2013 року і набрала всього 30,7 у 2024 році. Його оцінка стабільності перебуває на рівні 20. Місто ділить результат із Карачі (Пакистан).

"Київ також показує погані результати в цій категорії, опускаючись у десятку міст-аутсайдерів індексу другий рік поспіль", — ідеться в матеріалі.

За словами журналістів, дочірня компанія EIU розробила спеціальну формулу для оцінки придатність для життя міста. Щорічне дослідження оцінює 173 населених пункти за п'ятьма категоріями:

  • стабільність;
  • охорона здоров'я;
  • культура і навколишнє середовище;
  • освіта;
  • інфраструктура.
Індекс комфротності міст
Фото: The Economist

Зазначається, що на першому місці в рейтингу найкращих міст для життя перебуває Відень. Місто перебуває вгорі списку третій рік поспіль. Австрійська столиця отримала ідеальні бали в чотирьох із п'яти категорій індексу, але відсутність великих спортивних заходів сприяла її нижчому результату в 93,5 зі 100 у категорії культури та довкілля.

У матеріалі йдеться про те, що три інших європейських міста увійшли до п'ятірки найкращих: Копенгаген, Цюріх і Женева. Усі три відрізняються скромною чисельністю населення, що, як правило, призводить до нижчого рівня злочинності та менш завантажених доріг і систем громадського транспорту.

Рейтинги найкращих і найгірших міст для життя
Фото: The Economist

Нагадаємо, 19 червня в Києві обвалився шляхопровід на Жилянській. Так, обвалився тротуар і огорожа, а уламки пошкодили автомобіль. У КМДА зазначили, що затримується рух трамваїв №1 і №3.

Крім того, ще в лютому інженер і транспортний експерт Дмитро Беспалов говорив, що мости Метро і Патона в Києві не можна використовувати, адже вони визнані непридатними. За словами експерта, є п'ять станів для критично важливих транспортних споруд: від першого нового стану до п'ятого недієздатного. Мости Патона і Метро перебувають у п'ятому стані.