Грузія витісняє Україну та Росію з ринку обслуговування радянської авіатехніки, — ЗМІ (фото)
Місцеві журналісти засвітили в кадрі гелікоптери та літаки, які ремонтують і оновлюють у Тбілісі. Військові аналітики порахували, що йдеться про техніку з п’яти країн.
Через війну в Україні грузинські авіапідприємства забрали більшість контрактів з обслуговування радянської техніки. Про це 11 грудня повідомили в українському медіа "Мілітарний".
Аналітики зазначили, що оборонно-промислові комплекси України та РФ нині навантажені держзамовленнями. Водночас Грузія зайняла звільнену нішу й обслуговує військову авіацію для Азії та Африки.
Зокрема, у ЗМІ потрапили гелікоптери та літаки п’яти країн, які ремонтують і модернізують на грузинському підприємстві Tbilisi Aircraft Manufacturing. Відомо, що потужності компанії розміщені в Тбілісі.
Фахівцям вдалося ідентифікувати на кадрах:
- п’ять-шість угорських гелікоптерів Мі-24;
- п’ять гелікоптерів Мі-17 із Південного Судану;
- вертольоти Мі-35М і Мі-8 із Джибуті;
- три азербайджанські вертольоти Ка-27;
- штурмовик Су-25 із Конго;
- грузинський літак Л-39 "Альбатрос".
За даними "Мілітарного", грузинське підприємство давно підтримує та модернізує радянську авіацію для Конго, Чаду й Азербайджану. Проте замовлення для Угорщини, Судану та Джибуті раніше виконували Україна та Росія.
Зокрема, у Грузії немає підприємств, здатних виробляти більшість деталей і агрегатів для ремонту техніки. Тобто можлива опосередкована співпраця з українськими та російськими експортерами.
Аналітики уточнили, що головним виробником двигунів для гелікоптерів Мі-24, Мі-35, Мі-8 і Мі-17 є українська компанія "Мотор Січ". Окрім неї, основним українським гравцем на ринку ремонту вертольотів є Конотопський авіаремонтний завод "Авіакон".
Нагадаємо, 11 грудня Швеція оголосила про новий пакет допомоги для України. Ідеться про 133,5 мільйона доларів, і ці гроші направлені на підтримку українців узимку.
Український військовослужбовець і фахівець із РЕБ Сергій "Флеш" Безкрестнов пояснив, у чому відмінність нової модифікації Shahed-238 і чи будуть ці безпілотники небезпечнішими.