Розділи
Матеріали

"Вид на пекло за $2500": поїздка пари на Кіпр закінчилась величезним розчаруванням (фото)

Василь Хохмач
Фото: Daily Mail | Лі Тріветт разом зі своєю дружиною Менді

58-річний чоловік виклав чималу суму за шість ночей на курорті з чудовим кліматом, де сподівався зустрічати ранки за кавою на балконі, але так не сталося.

Подружжя з Йоркшира (Велика Британія) поскаржилось на зіпсовану поїздку на Кіпр вартістю $2500. Лі Тріветт разом зі своєю дружиною Менді забронювали номер у готелі Tasia Maris в Айя-Напі, щоб відпочити там після важкої втрати кількох друзів упродовж останнього року, але натомість змушені були споглядати на галасливий будівельний майданчик. Про це пише видання Daily Mail.

58-річний чоловік виклав "кругленьку суму" за шість ночей на курорті з чудовим кліматом, де сподівався зустрічати ранки за кавою на балконі, а вечорами насолоджуватися чаєм та печивом, але так не сталося.

За словами подружжя, їхній "вид на пекло" складався з будівельних лісів, сітки, а також метушливих робітників, які без кінця й краю їздили навантажувачами "туди-сюди".

За словами подружжя, їхній "вид на пекло" складався з будівельних лісів, сітки, а також метушливих робітників
Фото: Daily Mail

Працівники турагентства, своєю чергою, стверджують, що клієнти поставили "галочку" навпроти поля, де їх попередили про будівельні роботи, що ведуться на території готелю.

"Коли ми зайшли у готель близько першої години ночі, то спершу нам здалося, що там дуже гарно. Ми були виснажені, тому просто кинули валізи, почистили зуби та пішли спати. Вранці встали й відкрили штори, щоб вийти на балкон, а за вікном гудів будівельний майданчик. Це було останнє, на що нам хотілося дивитися", — каже засмучений Лі.

Туристи кажуть, що даремно витратили гроші, оскільки ніхто не попередив їх про будівельні роботи перед бронюванням, а на фотографіях, розміщених в інтернеті, все було гарно.

Працівники турагентства стверджують, що клієнти поставили "галочку" навпроти поля, де їх попередили про будівельні роботи
Фото: Daily Mail

Організатори мандрівки начебто намагалися допомогти подружжю, але ті не відповідали на телефонні дзвінки.

"Як компанія, відзначена нагородами, ми робимо все можливе, щоб допомогти клієнтам у тих рідкісних випадках, коли все не ідеально. Однак у цьому випадку не змогли надати підтримку, оскільки не отримали відповіді від клієнта", — зазначив туроператор.

Нагадаємо, раніше Фокус писав, що відпустка вартістю близько 3,5 тисячі євро, на яку сімейство з Единбурга (Шотландія) чекало протягом трьох років, несподівано перетворилась на суцільний "чорний день". Матір двох дітей забронювала пакетний тур для всієї своєї родини на острів Тенерифе, однак не врахувала одну суттєву деталь.