Розділи
Матеріали

Літак довелося посадити через "огидний" вчинок пасажира на борту (відео)

Василь Хохмач
Фото: United Airlines | Лайнер United Airlines довелось екстрено посадити

Членів екіпажу та пасажирів рейсу United Airlines, який прямував із Х’юстона до Бостона, знудило через дії одного з чоловіків.

Членам екіпажу та деяким пасажирам рейсу із Х’юстона до Бостона (США) авіакомпанії United Airlines стало погано під час польоту через "огидний" вчинок одного з попутників. Порадившись з диспетчерами, пілоти прийняли рішення розвернути та посадити літак. Про це пише видання Daily Mail.

Літак вилетів з Х’юстона о 9:39 ранку за київським часом у неділю, 28 липня, однак вимушено змінив маршрут.

За даними трекера польотів RadarBox, членів екіпажу та пасажирів United Airlines знудило через дії одного з пасажирів. Запах "блювотиння" став настільки нестерпним, що декому довелося одягнути маски.

На аудіозаписі, опублікованому в X (колишній Twitter), можна почути, як лікар на борту говорить по гучномовцю: "Я думаю, що ми повинні якомога швидше посадити цей літак, зважаючи на біологічну небезпеку. Екіпаж знудило, а пасажири навколо просять маски".

Після екстреної посадки у Міжнародному аеропорту Вашингтона, лайнер відправили на очищення. Жоден зі 155 пасажирів та 6 членів екіпажу не постраждав.

"Наразі літак ретельно прибирають, і ми працюємо над тим, щоб клієнти незабаром відправилися до Бостона", — повідомили співробітники авіакомпанії United Airlines.

Лайнер мав вилетіти з Вашингтона та продовжити свій шлях до Бостона о 15:40.

Нагадаємо, раніше Фокус писав, що мандрівниця Джесс Сміт забронювала квиток на літак до Афін (Греція) й була здивована, коли після реєстрації дізналася, де саме їй доведеться сидіти під час авіаперельоту. Пасажирка купила місце в першому ряду, щоб мати більше простору для ніг, але у салоні на неї чекав неприємний сюрприз.

Крім того, стюардесі авіакомпанії Cathy Pacific під час 16-годинного перельоту з Гонконгу до Нью-Йорка довелося тримати двері туалету, які зламалися через кілька хвилин після початку подорожі. За словами експертів, не існує протоколу дій у випадку падіння дверних кріплень після зльоту, але в пріоритеті — безпека пасажирів, тож екіпаж зробив усе правильно.