Героїчна стюардеса тримала двері у літаку протягом 16-годинного польоту (фото)
За словами експертів, не існує протоколу дій у випадку падіння дверних кріплень після зльоту, але в пріоритеті — безпека пасажирів, тож екіпаж зробив усе правильно.
Стюардесі авіакомпанії Cathy Pacific під час 16-годинного перельоту з Гонконгу до Нью-Йорка довелося тримати двері туалету, які зламалися через кілька хвилин після початку подорожі. Про це пише видання South China Morning Post.
Двері відірвалися з петель всього через три хвилини польоту на рейсі CX840, що прямував до Міжнародного аеропорту імені Джона Ф. Кеннеді у понеділок, 15 липня.
На опублікованих фотографіях можна побачити, як стюардеса з втомленим виразом обличчя, пристебнута ременями безпеки до свого крісла, тримає дверне полотно, що випало у прохід. Там пасажири зазвичай чекають своєї черги, аби скористатися вбиральнею.
На інших кадрах видно, що члени екіпажу намагалися усунути поломку, поставивши двері на місце. Поки не зрозуміло, чому це сталося, адже під час інциденту в туалеті нікого не було.
Колишній голова авіаційного відділу Гонконзького інституту інженерів Дарріл Чан Чун-Хой заявив, що не буде спекулювати на причинах аварії, але переконаний, що авіакомпанія невдовзі з’ясує всі деталі.
За його словами, не існує протоколу дій у випадку падіння дверних кріплень після зльоту, але в пріоритеті — безпека пасажирів, тож екіпаж зробив усе правильно.
За даними вебсайту з відстеження польотів, Airbus A350 приземлився за розкладом близько 17:00 у понеділок, 15 липня. Представники авіакомпанії Cathay Pacific заявила, що знають про цей випадок. Їхня інженерна команда зараз проводить розслідування.
Нагадаємо, раніше на сайті Фокус вийшло інтерв’ю зі стюардесою Тетяною Іваніхіною. Серед іншого вона розповіла про зарплату до 3000 євро, вимоги до зовнішності, секс пасажирів на борту та вибір найбільш безпечних місць. Зараз бортпровідниця з Львова співпрацює з іноземними перевізниками, але сподівається невдовзі знову побачити пасажирські літаки в небі над Україною.
Також ми писали, що бортпровідники навчені визначати психотипи людей, які зможуть допомогти їм під час надзвичайних ситуацій, хто збереже спокій або допоможе зупинити пасажирів у стані паніки.