Блогерка Бренді Ентоні прославилась у TikTok, де ділиться секретами догляду за дорогим хвостом, який вона називає "витвором мистецтва".
Бренді Ентоні, відома як "Русалка з пляжу Веро", знайшла для себе незвичайне хобі, яке з часом переросло у бізнес. Все почалося з епатажної ідеї для стріму на платформі Periscope, коли жінка з’явилася під водою в образі русалки. Про це пише видання People.
Сьогодні професійне життя Ентоні тісно пов'язане з русалками: від тематичних фотосесій до приватних курсів та організації ретритів задля розваги, зокрема під час дитячих свят.
Блогерка також прославилась у TikTok, де ділиться секретами догляду за дорогими хвостами, зокрема одним з найдорожчих у своїй колекції вартістю 6000 доларів, який вона називає "витвором мистецтва".
"У мене з'явилося ще кілька хвостів, аби одягати інших людей й навчати їх плавати — це наче різновид дайвінгу", — розповідає жінка.
Попри насмішки та критику з боку недоброзичливців, "русалка" залишається вірною своєму покликанню.
"Звичайно, я розумію, що насправді ніяка не русалка й не можу дихати та жити під водою, як риба. Але це стало моєю професією, запалило вогонь у моїй душі", — додає вона.
Ентоні також знаходить час для спілкування з іншими русалками, пояснюючи, що у них є особливий зв'язок.
"Я вже другий рік поспіль відвідую Mermaid Free Dive Summit — це триденний захід, де нагороджують сертифікованих русалок. Там стільки гарної енергії та приємних розмов. Ми прагнемо зробити кілька речей, аби допомогти колегам відточити свої навички, особливо в питаннях безпеки", — каже Бренді.
За її словами, 99% людей поняття не мають, про що йдеться, але вона уже до цього звикла й намагається не зважати на осуд.
"Я навчилася ділитися тим, що люблю. Це не лише розвага, а й спроба самопізнання та чудова можливість тримати себе в чудовій фізичній формі", — пояснила вона.
Нагадаємо, раніше Фокус писав, що хлопець, який витратив 15 тисяч доларів на життя в образі гіперреалістичного пса, натякнув, що міг би відмовитися від такого способу життя і дожити свої дні в образі якоїсь іншої тварини.
Крім того, ми розповідали про молодого поліціанта, який здивував своїх колег дивним захопленням. Як з’ясувалося, він є частиною субкультури та ідентифікує себе поза роботою як кота.