Розділи
Матеріали

Очільниця авіакомпанії стала на коліна, щоб заспокоїти розлючених пасажирів (фото)

Василь Хохмач
Фото: Jam Press Vid | Очільниця China Airlines стала на коліна перед пасажирами

Розчаровані мандрівники почали публікувати фотографії та відео в своїх соціальні мережі, щоб показати хаос у багажному відділенні.

Літак авіакомпанії China Airlines, що прямував із японської Осаки на Тайвань, затримався через тайфун Гаемі. Рейс мав приземлитися в другій половині дня 26 липня, а прибув лише о 2 годині ночі. Крім того, виснаженим пасажирам довелося ще майже три години чекати на свій багаж. Не дивно, що у декого не витримали нерви, пише видання Daily Star

Туристам наказали чекати в аеропорту, поки очільниця авіакомпанії почне свою зміну о 5 ранку. Зіткнувшись з розлюченим натовпом, налякана жінка стала на коліна, щоб втихомирити клієнтів та перепросити перед ними.

Один з чоловіків почав кричати: "Не треба ставати на коліна, ми хочемо компенсації, бо чекали тут три години". Згодом розчаровані мандрівники почали публікувати фото та відео у своїх соціальні мережі, щоб показати хаос у багажному відділенні.

"Літак врешті-решт прибув, але багажем ніхто не займався. Ми чекали на свої валізи з 2:00 ночі до 4:30 ранку, всередині — бардак. Коли ми запитали, що там відбувається, то почули у відповідь, що співробітники аеропорту вже закінчили роботу", — додає ще один з пасажирів рейсу.

Туристам наказали чекати в аеропорту, поки очільниця авіакомпанії почне свою зміну о 5 ранку
Фото: Jam Press Vid

У відповідь на скарги представник Міжнародного аеропорту Таоюань пояснив, що затримка сталась через тайфун Гаемі. Мовляв, одночасне прибуття приблизно 22 рейсів між 1:00 та 3:00 годинами ночі створило додатковий тиск на і без того виснажений персонал. Він перепросив за незручності та пообіцяв переглянути алгоритм дій на випадок затримок, спричинених несприятливими погодними умовами.

Авіакомпанія China Airlines, своєю чергою, подякувала своїм працівникам за їхню "непохитну відданість" у форс-мажорних обставинах.

Нагадаємо, раніше Фокус писав, що членам екіпажу та деяким пасажирам рейсу із Х’юстона до Бостона (США) авіакомпанії United Airlines стало погано під час польоту через "огидний" вчинок одного з попутників. Порадившись з диспетчерами, пілоти прийняли рішення розвернути та посадити літак.

А от мандрівниця Джесс Сміт забронювала квиток на літак до Афін (Греція) й була здивована, коли після реєстрації дізналася, де саме їй доведеться сидіти під час авіаперельоту. Пасажирка купила місце в першому ряду, щоб мати більше простору для ніг, але у салоні на неї чекав неприємний сюрприз.