Розділи
Матеріали

"Воно того не варте": чоловік порівняв ціни в найдорожчому та найдешевшому супермаркеті

Василь Хохмач
Фото: Joe Fazer | YouTube | Джо Фейзер порівняв ціни у супермаркетах

Блогер разом зі своїм другом почав розпаковувати та дегустувати продукти: шоколад, закваску, молоко, мед, полуницю, чипси, воду, апельсиновий сік та тістечка.

Британський блогер Джо Фейзер відвідав "найдорожчий" супермаркет у світі, що належить американській мережі Erewon, аби порівняти ціни зі своїм улюбленим бюджетним магазином Lidl. За словами чоловіка, вартість продуктів в обох закладах відрізняється, "як день та ніч". Детальніше про експеримент розповідається у відео, опублікованому на YouTube.

"Моє перше враження від Erewon було саме таким, як я й очікував: все ідеально розставлено на полицях, дуже естетично та до непристойності дорого", — каже блогер у кадрі.

Пляшка води, до прикладу, коштує $26, а пакет льоду — $30. Здивований "неймовірними цінниками", Джо взявся оглядати й інші товари, які раніше купував у Великій Британії.

Коли він попросив на касі велику сумку для покупок, то співробітниця Erewon попередила, що це коштуватиме $135. "О, Боже!" — вигукну він й оплатив рахунок.

Різниця у цінах виявилась дивовижною — $17 в Lidl та $281 — в Erewon
Фото: Joe Fazer | YouTube

"Можу вас запевнити, що вкрай неприємно спостерігати за тим, як зростає сума на табло, коли касирка сканує товари", — зізнається чоловік.

Загалом різниця у цінах виявилась вражаючою — $17 в Lidl та $281 — в Erewon. Коли блогер приїхав додому, то разом зі своїм другом почав розпаковувати та дегустувати продукти: шоколад, закваску, молоко, мед, полуницю, чипси, воду, апельсиновий сік та тістечка.

За його словами, шоколад, придбаний в елітній мережі американських супермаркетів, вартістю $15 був "шикарним", але не таким смачним, як куплений в Lidl за $1. Крім того, Джо так і не зміг відрізнити молоко за $2 від молока за $20.

Наприкінці експерименту Erehwon перемогла з рахунком 6:4, виграючи завдяки кращому смаку закваски, тістечок, чипсів, апельсинового соку та меду, але Фейзер зробив висновок, що воно того не варте.

Нагадаємо, раніше Фокус писав, що британська мережа супермаркетів Morrisons об'єдналася з компанією Heinz й упродовж двох тижнів роздавала безплатні обіди. Щоб отримати порцію, яка до акції коштувала 4 фунти стерлінгів, клієнт має сказати "секретне слово".

Крім того, ми розповідали про американку, яку ошукали в одному із супермаркетів британської мережі Waitrose. Клієнтка придбала бутерброд із солоною яловичиною у вакуумному пакуванні, але коли відкрила його, то побачила неприємний "сюрприз".