Розділи
Матеріали

Випадковий рекорд: чоловік, який розмістив найпопулярніше фото в Instagram, розкрив секрет

Костянтин Пономарьов
Фото: Lad Bible | Кріс Годфрі зізнався, що ідея виникла абсолютно випадково

Кріс Годфрі зізнався, що ідея виникла абсолютно спонтанно. Підпис під знімком закликав користувачів соцмережі допомогти побити рекорд Кайлі Дженнер і встановити новий світовий рекорд за кількістю лайків під одним фото.

У 2019 році просте зображення яйця стало найпопулярнішим постом в історії Instagram, обігнавши фотографію Кайлі Дженнер, яка до цього тримала рекорд із понад 18 мільйонами лайків. Знімок, розміщений Крісом Годфрі, рекламним менеджером з Лондона (Англія), і його друзями Аліссою Хан-Вілан і Сі Джей Брауном, швидко став вірусним і привернув увагу не тільки за рахунок свого абсурдного змісту, а й через важливу соціальну рекламу. Про цю історію згадує Lad Bible.

Ідея, як зізнається сам Годфрі, виникла абсолютно випадково.

"Це було як у казино — удача була на нашому боці", — говорив він в інтерв'ю.

Замість звичного для соцмережі контенту, друзі вибрали для поста два знімки звичайного яйця. Підпис закликав користувачів допомогти побити рекорд Кайлі Дженнер і встановити новий світовий рекорд за кількістю лайків під однією фотографією.

Спочатку публікація з яйцем зібрала 19 мільйонів вподобань, незабаром ця цифра злетіла до понад 50 мільйонів, а потім і до майже 61 мільйона. Цей несподіваний успіх став справжнім феноменом у соціальних мережах.

Після першого посту з'явилися додаткові фотографії, на яких яйце починало тріскатися. Через кілька днів з'ясувалося, що цей експеримент був частиною рекламної кампанії, що підтримує організацію Mental Health America, яка націлена на підвищення обізнаності про психічне здоров'я.

У рекламі, показаній під час Суперкубка 2019 року, яйце, яке було з маленьким обличчям, говорило: "Я — яйце світового рекорду. Тиск соціальних мереж починає мене руйнувати". Кампанія закликала людей звертатися по допомогу, якщо вони відчувають психологічний тиск або стрес, викликаний їхнім публічним життям в інтернеті.

Кріс Годфрі зазначив, що успіх був повною випадковістю.

"Таке неможливо повторити. Це був момент, який просто трапився, і він відкрив нам можливість поговорити про важливу тему — психічне здоров'я", — сказав він.

Чоловік також наголосив, що важливою була не лише кількість лайків, а й те, як цю увагу можна було використати для просування позитивних змін у суспільстві.

Видання зазначає, що після цього рекорд яйця був побитий постом футболіста Ліонеля Мессі 2022 року, але воно, як і раніше, залишається одним із найбільш знакових і дивовижних феноменів в історії соціальних мереж.

Раніше Фокус повідомляв, що чоловік помітив щось незвичайне на 20-доларових купюрах. Джей Херрін почав звертати увагу на серійні номери банкнот завдяки другу, який одного разу виявив рідкісну купюру. Чоловік зберігає свою знахідку в надійному місці, але не виключає, що може виставити її на продаж.

Також стало відомо, що в покинутому будинку знайшли загадковий заповіт 164-річної давності. Лука Гоурі-Сміт, досліджуючи сімейний особняк, натрапив на унікальний документ серед старих фотографій на горищі. Чоловік вирішив вивчити таємничий заповіт, щоб дізнатися історію своєї родини.