Mercedes-AMG показав найпотужнішу 800-сильну гібридну установку

Mercedes-AMG, Mercedes-AMG GT 73
Фото: Mercedes-Benz | Спортивний седан Mercedes-AMG GT 73

Першим новий моторний агрегат отримає супергібрид Mercedes-AMG GT 73.

Related video

Компанія Mercedes-Benz представила свою новітню гібридну силову установку E Performance, якою незабаром укомплектують спорткар Mercedes-AMG GT 73. Передні колеса обертає бітурбодвигун M177 V8 4.0, доповнений стартер-генератором з ремінним приводом (14 к.с.) і повʼязаний з девʼятиступеневою коробкою передач AMG Speedshift MCT.

На задній осі встановлений електричний модуль, який складається з електродвигуна з віддачею 204 к.с.та 320 Нм, двоступінчатої ​​трансмісії (друга передача включається після 140 км/год) та міжколісного диференціалу з електронноуправляємим блокуванням.

До того ж є "механічна" повнопривідна трансмісія 4Matic+ та карданна передача. У гібридному режимі вона передає тягу від ДВЗ на задню вісь, але може використовуватися й у повністю електричному їздовому пресеті, який працює на швидкості аж до 130 км/год.

Пікова віддача такої гібридної установки E Performance — 816 к.с. та 1000 Нм.

Mercedes-AMG, Mercedes-AMG GT 73 Fullscreen
Mercedes-AMG GT 73

Над електромотором встановлена 400-вольта літій-іонна батарея, що складається з 560 осередків. Для забезпечення оптимальної температури батареї (45 градусів за Цельсієм) використовується 14 літрів охолоджуючої рідини. Важить така батарея 89 кг.

Заряджається акумуляторна батарея від мережі за допомогою бортової зарядки на 3,7 кВт. Також передбачена можливість підзарядки під час їзди за рахунок системи рекуперацій енергії з чотирма встановленими режимами роботи. Найефективніше — Level 3, який дозволяє керувати автомобілем "в одну педаль" і накопичувати до 90 кВт енергії.

E Performance, гібридна силова установка E Performance, Mercedes-AMG Fullscreen
Гібридна силова установка Mercedes E Performance

Сама гібридна силова установка працює у шести режимах — Electric, Comfort, Sport, Sport+, Race та Individual. По пʼять алгоритмів роботи передбачено для системи стабілізації, повного приводу і активного заднього диференціала. На електротязі Mercedes-AMG GT 73 зможе розганятися до 130 км/год, а прискорюватися з місця до 100 км/год — менш ніж за 3 секунди.

Таку ж гібридну систему отримає і майбутній суперседан Mercedes-AMG C 63 4Matic + EQ Power Sport. Однак замість мотора V8 його укомплектують 2-літровим чотирициліндровим двигуном М139 з комбінованим електронаддувом. Сукупна віддача силової установки складе 653 к.с. Супергібрид на базі нового Mercedes-AMG C 63 очікується у 2022 році.