Здравствуй, китч. В Харькове продают купе Mercedes 1994 года со спорным тюнингом
У результаті численних доопрацювань автомобіль на виході практично не впізнати як зовні, так і в салоні.
На одному з українських онлайн-майданчиків із продажу старих автомобілів виставлено купе Mercedes 1994 року, яке після тюнінгу неназваною компанією перетворилося до невпізнання. Автомобіль у Харкові.
Колись це була "двохдверка" Mercedes-Benz E 320 серії W124, однак наразі розпізнати в цьому автомобілі Mercedes буде непросто навіть знавцям марки. Практично всі зовнішні панелі кузова замінені, з рідного залишилися лише двері і скло.
Зникли навіть впізнавана мерседесовська решітка радіатора і штатні фари, замість яких встановлені відповідні елементи, виконані на замовлення. Отримана архітектура передка робить автомобіль схожим на купе Chrysler Crossfire, яке випускалося на початку 2000-х років.
Додамо сюди комбіноване забарвлення кузова темно-синім і білим кольорами та отримаємо досить спірний образ, який не піддається однозначній оцінці. Втім подібна, з дозволу сказати, творчість досить легко класифікується, і ім'я їй — кітч.
З іншого боку, таке уявлення про прекрасне в ініціатора проекту, і всім критиканам він, напевно, міг би відповісти в дусі "не подобається — зробіть краще".
Настільки ж велику трансформацію зазнав і інтер'єр. Тут встановлено чотирьохспицеве кермо від однієї з пізніших моделей Мерседеса і медіасистеми з великим дисплеєм нагорі центральної консолі. Салон оброблений сірою і білою шкірою з контрастним прошиванням, також встановлено амбієнтне підсвічування. У підсумку вийшло не стільки красиво, скільки яскраво і недоладно.
Згідно з техпаспортом, на автомобілі встановлений 3,2-літровий бензиновий мотор у парі з "автоматом". Заявлений пробіг (звичайно ж "рідний", як запевняють продавці) становить 187 тисяч кілометрів. Іншими словами, за 27 років машина проїздила в середньому понад 6800 км на рік, у що віриться насилу. Ну, і як без цього — заявлено про "повністю неушкоджений технічний стан".
Також на машині змонтовані ГБО і сигналізація зі зворотним зв'язком.
По ходу ознайомлення з оголошенням є відчуття, що продавець просто заповнював усі доступні поля. Інакше, як пояснити, що серед наявних у машині опцій безпеки вказана система стабілізації ESP, якої в той час у Мерседесу оснащувався лише топовий S-клас.
Як би там не було, за тюнінговий Mercedes призначена "кругла" ціна в 10 тисяч доларів. Багато це чи мало, кожен може вирішувати сам, але зазвичай такі радикальні проекти мають цінність лише для їхній ідеологів, які не шкодують вкладати в машину гроші.
При перепродажі повернути вкладене практично нереально — зазвичай такі авто пішли за ціною, яка в кращому випадку на пару-трійку тисяч доларів вища за ринок. Для Мерседеса серії W124 сьогодні це 3,5-5,5 тисяч доларів залежно від ступеня "убитості". А ось максимально доглянутий екземпляр у стані, близькому до конвеєрного, в Україні сьогодні може коштувати до 25 тисяч доларів.