Hyundai представила свій перший "заряджений" кросовер
І хоча південнокорейська марка позиціонує паркетник Hyundai Kona N як "ідеальний спорткар", вона ж рекомендує його як сімейне авто для повсякденних поїздок.
Порівняно зі стандартною Коною новинка виглядає дуже ефектно: агресивні бампери та великі повітрозабірники, решітка радіатора з крупними ячейками і світлодіодна оптика з малюнком, що нагадує кігті тигра. По периметру розташовані рельєфні накладки з червоними вставками, ззаду на даху встановлений великий роздвоєний спойлер. Колеса "взуті" в низькопрофільні шини Pirelli P-Zero розмірністю 235/40 R19.
Габарити машини складають 4 215х1 800х1 565 міліметрів при довжині колісної бази 2,6 метри. Споряджена маса — 1 510 кг. Автомобіль пропонується в семи ефектних кольорах від похмуро-чорного Phantom Black Pearl до життєрадісно-червоного Ignite Red.
Оббивка спортивних сидінь на вибір може бути тканинною, шкіряною або комбінованою. У салоні Kona N встановлена 10-дюймова цифрова приладова панель та особливий гоночний проекційний дисплей. Модель оснащена вичерпним набором електронних помічників: системи запобігання фронтальних зіткнень та утримання автомобіля в смузі, функція моніторингу сліпих зон і стеження за станом водія, автоматичне керування та інтелектуальний круїз-контроль.
Під капотом Hyundai Kona N встановлений турбомотор 2.0 T-GDI від "гарячого" хетчбека i30 N Performance, що розвиває з 280 к. с. і 392 Нм крутного моменту. До першої "сотні" кросовер прискорюється всього за 5,5 секунд при максимальній швидкості 240 км/год. Трансмісія — безальтернативний восьмиступінчастий "робот" із двома "мокрими" зчепленнями. І хоча повний привід автомобілю не передбачений, він зможе справлятися з бездоріжжям завдяки електроннокерованому блокуванню диференціала, встановленого на передній осі. Передбачені п'ять їздових режимів, ще три передустановки має "робот".
У Hyundai розраховують в перший рік продати не менше 11 тисяч таких "заряджених" кросоверів.
Раніше Фокус повідомляв, що Hyundai представила незвичайний пікап Santa Cruz. Компанія позиціонує новинку як Sport Adventure Vehicle — спортивно-пригодницький автомобіль.
Також ми розповідали про перший електрокар преміального суббренду Hyundai — Genesis Electrified G80. Новинка не ламала стереотипи за прикладом електрокарів Hyundai Ioniq 5 або Kia EV6, а просто перевела на електротягу Genesis G80.