Ford презентував недорогий позашляховик для серйозного бездоріжжя (фото)
Новий Ford Everest Tremor отримав додатковий захист днища і позашляхові шини, а його кліренс збільшено. Модель оснастили 250-сильним турбодизельним V6.
У лінійці Ford Everest 2025 з’явилася екстремальна версія Tremor. Рамний позашляховик підготували для важкого бездоріжжя. Про нього розповіли на офіційному сайті Ford.
Новий Ford Everest Tremor розробили в Австралії. Як відомо, позашляховик збудований на рамному шасі пікапа Ranger. До речі, у цієї моделі також є варіант Tremor: він доступний в Україні і Фокус випробував саме цю модифікацію.
ВажливоЯк і пікап Ford Ranger Tremor, позашляховий Everest відрізняється від стандартної моделі дизайном передньої частини та чорним декором. Він отримав додатковий захист днища, посилені підніжки та позашляхові шини General Grabber розміром 265/70 R17 (для них знадобилися розширювачі арок). Кліренс зріс до 261 мм.
Салон Ford Everest оздоблений водостійкими матеріалами, а от сидіння обшиті шкірою з логотипами Tremor.
На відміну від Ford Ranger Tremor, позашляховик оснащений 3,0-літровим турбодизельним V6 на 250 к. с. та 600 Нм. Він отримав 10-ступінчастий автомат та повний привід зі знижувальною передачею та блокуваннями диференціалів. Також є режими для різних видів бездоріжжя і позашляховий круїз-контроль Trail Control, а підвіску авто посилили.
Новий Ford Everest Tremor надійде в продаж із листопада і спочатку буде доступний в Австралії. Його ціна складе 76 590 австралійських доларів ($51 675).
Між іншим, недавно Ford показав новий рамний позашляховик, який кине виклик Cadillac Escalade.
Також Фокус розповідав про преміальний рамний позашляховик від General Motors.