В Японії створили найкращу високовольтну батарею з надшвидкою зарядкою: коли вона з'явиться
Акумулятор здатен зберігати первісну ємність протягом понад 6 000 циклів заряджання/розряджання.
Toshiba презентувала прототип високовольтної літієвої батареї, здатної видавати напругу в 5 В, при цьому її ємність становить 1,5 А-год, повідомляє видання PV-magazine.
Новий акумулятор оснащено функцією швидкої зарядки і він здатен витримати 6 000 циклів зарядки/розрядки, стверджує виробник. На відміну від звичайних літієвих батарей з робочою напругою нижче 4 В, цей продукт має показник напруги 5 В, що дало змогу підвищити його потужність і ємність. Інакше кажучи, такий акумулятор прослужить довше, ніж наявні сьогодні аналоги.
Досягти таких показників фахівці з Toshiba змогли, встановивши катод, що не містить кобальту і на додачу із низьким вмістом нікелю. Анод акумулятора з оксиду ніобію-титану (NTO). Катоди, зі свого боку, здатні пригнічувати утворення газу в батареї: так учені вирішили основну проблему високовольтних літієвих акумуляторів.
Під час тестів літієвий акумулятор з легкістю переніс 6 000 циклів заряджання і розряджання, незначно втративши в ємності, показав напругу понад 3 В, а з 0% до 80% зміг зарядитися всього за 5 хвилин. При цьому він продовжував нормально функціонувати за температури +60℃.
"Компанія прагне розробляти більші модулі для електромобілів", — заявили в Toshiba. — "Надалі компанія продовжить удосконалювати технологію, щоб комерціалізувати її вже у 2028 році".
Якщо плани Toshiba здійсняться, то електрокари отримають більш якісні акумулятори з тривалим терміном експлуатації, що позитивно вплине на розвиток зеленої енергетики.
Раніше Фокус писав про те, що спостерігаються значні зрушення в розробці нових типів акумуляторів, здатних замінити літій-іонні аналоги, зокрема на основі піску.