Японський USB-пристрій дозволяє друкувати ногами (фото)
Гаджет допоможе натискати ногами окремі клавіші та їх комбінації. Пристрій можна програмувати й потім використовувати з іншим комп'ютером.
Пристрій із трьох педалей Sanwa Supply 400-MA179 дозоляє допомагати собі ногами під час друку на клавіатурі. Про нього розповідає сайт Tom's Hardware.
Незвичайний гаджет підключається за допомогою стандартного порту USB Type-A і має три педалі для натискання ногами, під якими приховуються кнопки. На жаль, пристрій визначає ступінь натискання, тож він не стане просунутим контролером для ігор із автомобільними перегонами.
ВажливоПроте він може стати чудовим помічником під час роботи з комп’ютером, оскільки всі педалі можна запрограмувати, щоб вони заміняли будь-які клавіші клавіатури. Пристрій має вбудовану пам’ять, у якій зберігаються налаштування. Тож якщо перенести його на інший комп’ютер, він працюватиме так само, як і раніше. Водночас навіть не потрібно буде встановлювати драйвер на новий ПК.
Програмувати можна не тільки окремі натискання клавіш, але й комбінації, які можуть бути корисними для ігор або навіть покращити робочий процес у професійному середовищі.
Контролер 400-MA179 невеликий і може бути розміщений майже під будь-яким столом. Він має розміри 376 x 140 x 46 мм і важить лише 340 грамів. Кабель має довжину 2 метри, тому є достатньо свободи для зручного розміщення гаджета на підлозі.
Модель Sanwa Supply 400-MA179 можна знайти на сайті її японського виробника за ціною, еквівалентною 36 доларам США. Sanwa Supply надає 6-місячну гарантію на пристрій, яка починається з моменту покупки.
USB-пристрої можуть значно розширити функціональність комп'ютерів і телефонів. Раніше ми писали про USB-камеру, яка робить зі смартфона тепловізор. Вона має досить великий радіус дії у 870 м. Подібний пристрій можна використати не тільки для забави чи побутових цілей: він може допомогти військовим ЗСУ вести спостереження в темний час доби на відстані та без використання дорогого спеціального обладнання. Камера допоможе побачити навіть тепловий слід літака в небі, що було підтверджено випробуваннями.