"Зроблено неналежним чином": додаток "Резерв+" не замінює е-кабінет — адвокат

Резерв+, додаток, телефон, чоловік, мобілізація, фото
Фото: Pixabay | "Резерв+" не може замінити електронний кабінет

Застосунок "Резерв+" не можна прирівняти до електронного кабінету військовозобов'язаного, оскільки він не пройшов необхідних тестувань і випробувань, вважає юрист Олег Леонтьєв.

Related video

Мобільний застосунок "Резерв+" фактично і юридично не є електронним кабінетом військовозобов'язаного, оскільки в сервісу недостатньо функцій і він не пройшов належних тестувань. Про це сказав адвокат Олег Леонтьєв в ефірі телеканалу "Київ24".

Олег Леонтьєв вказав на те, що в новому законі про мобілізацію йдеться про створення електронного кабінету військовозобов'язаного. Однак наразі в розпорядженні громадян є тільки застосунок до мобільного телефону, який не є е-кабінетом ні згідно із законом, ні за фактом.

"Додаток не може замінити електронний кабінет", — заявив адвокат.

Говорячи про те, який вигляд має мати електронний кабінет, Олег Леонтьєв навів як приклад сервіс Державної податкової служби. Там людина повністю ідентифікована і може виконувати всі необхідні дії. Зокрема, е-кабінет передбачає можливість внесення різного роду даних і підтверджувальних документів. У мобільному застосунку така функція відсутня.

Олег Леонтьєв наголосив, що не є експертом, однак "фахівці кажуть, що цей застосунок зроблений неналежно, не пройшов відповідних тестувань і випробувань".

Олег Леонтьєв про додаток "Резерв+"

Нагадаємо, за даними Міноборони України, станом на 20 травня близько 260 тисяч українців оновили свої військово-облікові дані через додаток "Резерв+". У перший день у багатьох людей виникли проблеми із сервісом через перевантаження — були моменти, коли в застосунок одночасно намагалися увійти близько 700 000 осіб.

Заступниця міністра оборони з питань цифрового розвитку Катерина Черногоренко також зазначила, що українці, у яких у мобільному застосунку "Резерв+" показує статус "у розшуку", для виправлення даних можуть звернутися до служби технічної підтримки або фізично з'явитися в ТЦК і СП для виправлення даних.