Підключити "безперебійний" інтернет в Україні стало складніше: скільки потрібно чекати

Інтернет, оптоволокно, фото
Фото: Getty Images | Підключити оптоволоконний інтернет стало складніше

Українські інтернет-провайдери відчувають брак персоналу для підключення оптоволоконного інтернету, зокрема через мобілізацію.

В Україні зріс попит на підключення оптоволоконного інтернету, який може працювати без світла, тому чекати своєї черги українцям доводиться щонайменше місяць. Про це розповіли інтернет-провайдери в коментарі "РБК-Україна".

Представник інтернет-провайдера LinkCom зазначив, що підключити абонентам оптоволоконний інтернет стало складно, зокрема через брак людських ресурсів. Багатьох кваліфікованих співробітників мобілізували, відповідно скоротилася кількість бригад, які займаються підключенням. Через це у великих містах людям доводиться довго чекати своєї черги.

При цьому попит на цю послугу зріс. У компанії IBnet підтвердили, що кількість охочих перейти на оптоволокно постійно зростає, оскільки багатьом потрібно працювати або навчатися під час відключень світла. За словами представника IBnet, черга на підключення може зайняти до місяця і більше. На місяць наперед розписані черги і у провайдера "Київнет".

Як зазначають у виданні, інтернет-провайдери в Україні не належать до критичної інфраструктури, тому не можуть бронювати своїх співробітників від мобілізації. Однак навіть якщо компанію визнано критично важливою, вона може забронювати до половини працівників.

Що стосується вартості, інтернет-провайдер IBnet називає цифри 1500-6000 залежно від терміновості та складності робіт. Наприклад, вартість спайки оптики і встановлення терміналу може сягати понад 600 гривень. Крім того, підключити оптоволоконний інтернет у приватному будинку може бути дорожче через додаткові кабельні роботи. Підключення в терміновому порядку також коштуватиме більше. Раніше можна було знайти акції з безкоштовним під'єднанням, але через великий попит їхня кількість скоротилася.

Нагадаємо, народний депутат Олександр Федієнко відреагував на скарги про погану якість зв'язку та інтернету, зазначивши, що всі мобільні оператори зараз цілодобово підтримують свої мережі і це дається їм "вкрай важко".

Своєю чергою фахівець із радіотехнологій Сергій Бескрестнов розповів, чому у багатьох користувачів не працює мобільний інтернет навіть за хорошого сигналу. За його словами, через відключення світла станції мобільного зв'язку беруть на себе додаткове навантаження і не встигають заряджатися, а поставити скрізь генератори оператори не можуть.