"Чудо, що взагалі працює": нардеп відповів на скарги про погану якість зв'язку та інтернету

Чоловік, телефон, вимкнення світла, фото
Фото: Getty Images | Українці скаржаться на якість зв'язку під час відключень світла

За словами Олександра Федієнка, українським операторам зараз доводиться важко не тільки через відключення світла, а й через мобілізацію співробітників.

Related video

Оператори в Україні постійно працюють над підтримкою своїх мереж, але в умовах відключень світла це дається їм нелегко. Про це написав член Комітету з питань національної безпеки, оборони та розвідки, народний депутат Олександр Федієнко у своєму Telegram-каналі.

Нардеп зазначив, що багато хто просить його вплинути на операторів зв'язку, зокрема такі запити надходять від військових. Люди скаржаться на недостатню швидкість інтернету, повільну реакцію ремонтних бригад на виклик та інші проблеми.

"Що я можу сказати, це взагалі чудо, що вони ще кудись їздять, хтось їздить і взагалі щось працює. Я був упевнений, що ще тиждень тому оператори повинні були поступово вимкнутися. І перейти на подачу Інтернет = наявність живлення", — заявив народний обранець.

Важливо
"До першого блекаута": що буде з інтернетом і зв'язком в Україні, — інтерв'ю з експертом

За словами Олександра Федієнка, всі мобільні оператори зараз цілодобово підтримують свої мережі і це дається їм "вкрай важко". Багато хто перебудовує свої мережі для використання оптоволокна. При цьому оператори витрачають величезні кошти на паливо та акумулятори, а також відчувають дефіцит технічного персоналу, оскільки багатьох співробітників мобілізували. З огляду на все це, депутат закликав поставитися до операторів із розумінням і почекати. При цьому він підкреслив, що не знає, скільки саме доведеться чекати.

"Ставтеся з повагою. Коли іноді пропадає інтернет, не виносьте їм мозок", — підсумував нардеп.

Нагадаємо, фахівець із радіотехнологій Сергій Бескрестнов розповів, чому в багатьох користувачів не працює мобільний інтернет навіть за хорошого сигналу.

Зі свого боку керівник департаменту фіксованого зв'язку "Київстар" Сергій Сухорук зазначив, що наявність зв'язку залежить і від самих користувачів.