Підключення "оплати частинами" від ПриватБанку збільшує виручку на 30%

приватбанк

Як малому і середньому бізнесу швидко наростити показники завдяки впровадженню миттєвого кредитування покупців у торговій точці або онлайн

Related video

Відкривши для клієнтів можливість купувати товари або послуги в кредит, можна зробити прорив у продажах практично без відчутних додаткових капіталовкладень. Припустимо, середній чек торгового підприємства становить 4 тис. грн, тоді коли після підключення сервісу "Оплата частинами" від ПриватБанку він виростає до 7 тис. грн.

Для наочності в ПриватБанку наводять як приклад торгову точку, щомісячний оборот якої до підключення сервісу "Оплата частинами" становив 61-64 тис. грн. У перший місяць після впровадження послуга "Оплата частинами" додатково принесла 29 тис. грн, у другій — 34 тис. грн, в третій — 48 тис. грн.

Ефект від нововведення посилюється завдяки зростанню обізнаності клієнтів про можливості кредитування. Адже багато хто з них починають рекомендувати компанію друзям або повертаються за наступною покупкою за рахунок кредитних коштів. Зрештою клієнтопотік виростає на 23%.

Все заради клієнта

Цільова аудиторія клієнтів, на яких орієнтована послуга "Оплата частинами", за українськими масштабами досить обширна. Картками ПриватБанку користуються 18 млн українців з яких 6 млн мають відкритий кредитний ліміт на "Оплату частинами". Серед них власники карт "Універсальна", "Універсальна Gold", а також елітного "пластику" класу Platinum, Infinite, World Signia/Elite. Сукупний кредитний ліміт по всіх цих картках ПриватБанку складає 107 млрд грн.

Для того, щоб скористатися сервісом, клієнтові потрібна тільки банківська карта або гаджет (смартфон, розумний годинник тощо), за допомогою якого здійснюються розрахунки.

Щоб отримати кредит достатньо повідомити продавця про бажання скористатися оплатою частинами, вказати зручну кількість платежів, розрахуватися карткою або гаджетом, підписати чек і забрати товар. При цьому з рахунку клієнта буде списаний перший платіж за кредитом. Решта почнуть автоматично погашатися у відповідний день місяця до повної виплати і закриття договору.

Ціна швидкого кредиту

Підключити сервіс "оплата частинами" в торговій точці можуть клієнти ПриватБанку — юрособи або фізособи-підприємці (ФОП), які користуються послугою еквайрингу (приймають до оплати банківські карти за допомогою терміналів ПриватБанку). Для цього потрібно подати заявку через "Приват24 для бізнесу" в розділі меню "Послуги". Сервіс безкоштовно підключать з наступного дня.

"Оплата частинами" — практично безвідсоткова розстрочка для клієнтів. Щомісячна процентна ставка за нею становить умовні 0,01%. Щомісячна комісія стягується тільки якщо платіж здійснюється за рахунок кредитного ліміту. Завдяки таким вигідним умовам "оплатою частинами" споживачі товарів і послуг користуються досить охоче.

Однак за зручності для клієнта доводиться платити продавцеві. Наприклад, для товару, вартістю 10 тис. грн, який продається з використанням "оплати частинами" на 10 місяців (11 платежів) витрати продавця складуть 1 560 грн (комісія за еквайринг і комісія за сервіс). Тобто, на наступний після продажу товару день підприємство отримає від банку не повну вартість товару (в наведеному прикладі — 10 тис. грн), а 8 440 грн.

Менш витратним для продавця виглядає схожий сервіс ПриватБанку "Миттєва розстрочка". У цьому випадку підприємство заплатить тільки комісію за еквайринг 2% (200 грн у разі продажу товару за 10 тис. грн). Однак клієнту доведеться платити щомісячну процентну ставку 2,9%, через що покупці воліють підшукувати товари або послуги з можливістю оплати частинами без відсотків.

Утім, підприємства можуть комбінувати обидва вищеназвані інструменти ПриватБанку. Наприклад, "оплату частинами" можна пропонувати на короткий період до півроку, тоді як "миттєву розстрочку" — на термін до 24 місяців.

Кредитування в стилі діджитал

Реалізовувати товари або послуги в кредит можна не тільки у фізичних точках продажів із терміналами ПриватБанку, але й онлайн. Для цього потрібно зареєструвати інтернет-магазин на сайті ПриватБанку та дотримуючись інструкції підключити API (інтерфейс взаємодії зі сторонньою програмою, в конкретному випадку — ПриватБанку). Після цього у відвідувачів сайту зʼявиться можливість вибрати опцію "Оплата частинами" або "Миттєва розстрочка", вказати зручну кількість платежів і розрахуватися карткою ПриватБанку онлайн.

Підключення можливості кредитування покращує показники онлайн-бізнесу, так само як і у випадку з традиційними торговими точками. "Люди все частіше використовують цей сервіс у нашому магазині: беруть відразу, а платять поступово, що не позначається на фінансовому стані сімʼї, — діляться досвідом в інтернет-магазині сантехніки й опалювального обладнання "Водобуд". — Індивідуальний підхід до клієнта допоміг збільшити продажі. всього кілька дій, а результат приголомшливий!"

Однак далеко не всі підприємці, особливо представники малого і середнього бізнесу, сьогодні використовують для продажів повноцінні онлайн магазини. Мікробізнес, найчастіше, задовольняється соцмережами, сервісами оголошень тощо. Але й для таких випадків у ПриватБанку є зручне рішення — кредитування за допомогою інвойсу.

Щоб скористатися цією можливістю потрібно зареєструватися в сервісі "Оплата частинами" або "Миттєва розстрочка" після чого клієнтам можна відправляти інвойс на покупку в кредит через e-mail або месенджери. Як зазначають у ПриватБанку, такий механізм ідеальний для продажів у соціальних мережах, із дощок оголошень або для "бізнесу на колесах" (вуличної торгівлі, точок на ярмарках тощо).