50-летняя Наоми Кэмпбелл появилась в кампейне эко-бренда PANGAIA (фото)

Наомі Кемпбелл
Фото: Vogue | Наомі Кемпбелл приміряла речі з органічної переробленої бавовни

У фотосесії, яка проходила в місті Лагос, Нігерія, крім супермоделі, взяла участь і Кезія Джонс, нігерійська співачка й авторка пісень.

Британська супермодель підтримала бренд Pangaia, що створює речі з екологічних матеріалів, і знялася в рекламній фотосесії, пише Vogue.

Худі з капюшоном, футболки і спортивні штани білого кольору, які увійшли в капсульну колекцію Pangaia, мають принти, створені шляхом перетворення викидів вуглецю на Air-Ink.

Air-Ink — дітище засновника Graviky Lab Анірудха Шарми, випускника Массачусетського технологічного інституту. За словами директора з інновацій в Pangaia Аманди Паркс, це дійсно незвичайний винахід.

"Першим кроком у виробничому процесі Air-Ink є вловлювання PM 2,5, твердих частинок, шкідливих для здоров'я людини, які виробляються промисловими машинами. Після збору PM 2.5 проходить процес фільтрації, який видаляє токсини, і перетворюється на пігмент, який замінює технічний вуглець, який можна по-різному використовувати для чорнила, барвників або фарб. Крім поліпшення якості повітря на заводах, де вловлюються забруднення, і скорочення викидів CO2, який в іншому випадку утворився б під час виробництва сажі, чудово те, що "це найчорніший колір", — пояснила Паркс.

Колекція містить фірмові вироби Pangaia з переробленої та органічної бавовни, а також нові капелюхи-відра, сумки і капці.

"У Pangaia ми намагаємося вивчити частину достатку в світі й те, що ми можемо використовувати з цих відходів", — пояснює Паркс. Співпрацюючи з такими новаторами, як Graviky Labs Шарми, компанія створила куртки, наповнені замінником гусячого пуху з квітів. Бренд також експериментує з тканинами з волокон морських водоростей, оскільки вирощування останніх на планеті набагато простіше, ніж виробництво бавовни, що вимагає великої кількості води та пестицидів. Цей запуск Air-Ink — перший випадок, коли Pangaia використовувала забруднення для створення кінцевого продукту.

Кожен кілограм чорнила Air-Ink для трафаретного друку знижує викид CO2 на 800 грамів.

Крім Наомі Кемпбелл, у кампанії також знялася Кезія Джонс, нігерійська співачка й авторка пісень. А над стилем моделей попрацював Дженке Ахмед Тейлі, стиліст, відомий своєю роботою з Бейонсе й іншими знаменитостями.

Нагадаємо, нещодавно супермодель похвалилася своєю віллою в Кенії, а раніше поділилася кадрами, зробленими в цій же країні. Знімки вийшли відвертими, але Наомі подібне абсолютно не бентежить, і вона залишилася в захваті від цієї роботи.