Кінопрем'єри. Три блокбастери: про панк-моду, людожерів і шалене кохання
Кінотеатри відчинили двері після чергового локдауну і тепер можна ознайомитися з першими літніми блокбастерами — багатобюджетними картинами із зірками. Даємо перших три таких фільми: два американських і один — нашого прославленого режисера Романа Балаяна, який перервав свою творчу паузу у 12 років і видав нову картину.
Блокбастер перший. "Круелла"/Cruella
- США, 2021, кримінальна комедія з чорним гумором
- Прем'єра: 27 мая
- Рейтинг очікування kino-teatr.ua: 8.9/10
- В ролях: Емма Стоун, Емма Томпсон, Пол Уолтер Хаузер
Ця кримінальна комедія є приквелом до діснеївських фільмів "101 далматинець" і "102 далматинця", знятим після класичних однойменних мультфільмів все по тим же бестселерам письменниці Доді Сміт.
Головна фішка стрічки у тому, що вона частково є пародією на знамениту картину "Диявол носить Prada" (2003) про стосунки безжального головного редактора впливового журналу про моду та її помічниці-секретаря. Реальний прототип Міранди Прістлі — Анна Вінтур, головний редактор американського Vogue, схиблена на натуральному хутрі. І у неї стався світоглядний конфлікт з помічницею, який вилився у бестселер "Диявол носить Prada".
Тут теж є баронеса фон Хельман, що впливає на світ моди, і її помічниця, яка сама стане монстром моди вже під ім'ям Круелла. Вона схиблена на хутряних шубах і зокрема бажає пошити собі такий виріб з симпатичних цуценят-далматинців. Баронеса всіх вважала своїми рабами.
"Чи можеш ти працювати в світі моди? Чи є у тебе інстинкт вбивці?" — запитала Баронеса юну Естеллу, майбутню Круеллу. І та довела, що з цим у неї все гаразд. Спостереження за перетворенням скромної Естелли в пекельну Круеллу де Віль, яка дасть бій своїй колишній начальниці, обіцяє бути захопливим.
Приваблює і антураж. Дія фільму відбувається у Лондоні 1970-х. Головна героїня слухає панк, їздить на мотоциклі, носить смокі-айс, а її волосся пофарбоване у чорно-білий колір — під тих же далматинців.
Блокбастер другий. "Тихе місце 2"/A Quiet Place 2
- США, 2021, фантастичний фільм жахів
- Прем'єра: 27 мая
- Рейтинг очікування kino-teatr.ua: 9.2/10
- В ролях: Емілі Блант, Кілліан Мерфі, Ноа Джуп
Продовження успішного фантастичного трилера "Тихе місце" 2018 року: історія про апокаліпсис, де якісь павукоподібні створіння з великими барабанними перетинками пожирають людей, виявляючи їх по найменших звуках. Назва "Тихе місце" іронічно обігрує це стандартне словосполучення. Перша частина при бюджеті $ 17 млн зібрала у світовому прокаті $ 340 млн.
За сюжетом, сім'я Ебботів вже не перший рік виживає у страшному світі, де на кожному кроці виявляються монстри — досить електричному паровозику в руках дитини порушити тишу. Якщо раніше біля їхнього житла у них була стежка, яка допомагала приховувати звуки, то зараз сім'я змушена все далі віддалятися від будинку у пошуках їжі. А інші громадяни по-різному реагують на те, що коїться навколо: хтось готовий об'єднати зусилля для порятунку, а хтось вважає, що чим менше собі подібних, тим краще. Чудовиськами можуть бути не тільки жахливі хижаки, але і на вигляд нешкідливі сусіди.
Блокбастер третій. "Ми є Ми поруч"/"Ми є Ми поруч"
- Україна, 2020 року, драма
- Прем'єра 8 липня
- Рейтинг очікування IMDB: 6.0/10
- В ролях: Ахтем Сеїтаблаєв, Катерина Молчанова
Не можемо не порадити кіноманам нову картину класика українського кіно Романа Балаяна, який зняв знакові стрічки "Польоти уві сні і наяву" (1983) і "Бережи мене, мій талісман" (1986) з Олегом Янковським у головній ролі. У Балаяна на студії Довженка знімалися радянські зірки першої величини: Олег Табаков, Людмила Гурченко, Ірина Купченко, Олександр Абдулов, Лев Дуров, Олександр Збруєв, Володимир Машков, Олег Меньшиков.
І в новій картині, після 12-річної перерви, він зняв українських зірок першого ряду: Ахтема Сеїтабалева ("Додому") і Катерину Молчанову ("Моя бабуся Фанні Каплан"). У цій стрічці режисер дотримується формули своєї творчості: аристократ-воїн, інфантилізм, криза. До того ж часто у нього відкритий або двоїстий фінал — цей фільм не виняток. Дуже стильна чорно-біла робота "імпресіоніста кіно", як Романа Гургеновича називають критики.
Раптова зустріч хірурга і загадкової дівчини перевертає їхнє життя. Він відчуває докори сумління від того, що у нього під час нескладної операції померла дитина — син його друзів. У героїні до цієї зустрічі теж непросто складалася доля. Закохані стають опорою один для одного. Чи надовго?
Важливо