Знаменитий жовтий діамант Tiffany вп'яте змінив оправу
Талісман цього модного будинку лише зрідка дістають із сейфа і щоразу із серйозних приводів.
Знаменитий жовтий діамант Tiffany вагою 128,54 каратів спеціально до відкриття оновленого флагманського магазину The Landmark, який розташований на 5-1 авеню в Нью-Йорку, помістили в нову оправу, натхненну дизайном Жана Шлюмберже "Пташка на камені" (Bird on a Rock). Тепер його можна носити і як брошку, і як намисто. Про це пише Harpers Bazaar.
Зміна оправи знаменитого жовтого діаманта відбулася лише вп'яте за всю історію його існування.
Перший раз діамант обрамили в 1957 році білими діамантами та помістили на алмазний ланцюжок. Діамант "вийшов у світ", прикрашаючи шию світської левиці Мері Вайтхаус. Дружина американського дипломата одягла його на благодійний вечір Tiffany Feather Ball у 1957 році.
Вдруге діаманту змінили оправу в 1961 році для прем'єри культового фільму "Сніданок у Тіффані". Тоді Жан Шлюмберже створив кольє Ribbon Rosette. І його носила зірка фільму Одрі Хепберн.
Втретє діамант помістили у класичний дизайн Шлюмберже Bird on a rock до Паризької ретроспективи дизайнера у 1995 році.
Четверта зміна оправи відбулася 2012 року, коли Tiffany&Co святкували 175-річний ювілей. Тоді діамант помістили у просте кольє з білими діамантами вагою понад 100 каратів.
Саме в такому вигляді знаменита жовтий діамант носила Бейонсе для рекламної кампанії. І він прикрашав шию Леді Гаги на церемонії "Оскар" у 2019 році.
Нагадаємо, діамант Тіффані був знайдений на руднику "Кімберлі" у ПАР ще в 1877 році. Наступного року його купив Чарльз Льюїс Тіффані за 18 тисяч доларів. Перш ніж розпочати огранювання, гемолог фірми Джордж Фредерік Кунц вивчав його цілий рік.
Публіці знаменитий діамант показали у 1893 році на Всесвітній виставці у Чикаго.
З того часу канарковий Tiffany Diamond є талісманом бренду. Він зберігається в сейфі й коли його звідти дістають, це стає справжньою подією, що збирає натовп.
Приблизна вартість діаманта – приблизно 30 мільйонів доларів. І річ не в його величині, а в культовому статусі та популярності.