У Сен-Тропе відкрилося дизайнерське кафе Louis Vuitton
Цього літа всі великі модні бренди відкривають дизайнерські кав'ярні або пляжі у своєму неповторному стилі.
Бренд Louis Vuitton продовжує традицію цього літа й відкриває модне дизайнерське кафе в курортному містечку Сен-Тропе. Про це пише Wallpaper.
Відкрито кафе в готелі White, який працює з 1921 року.
У Фокус. Стиль з'явився свій Telegram-канал. Підписуйтесь, щоб не пропускати найсвіжіші та найзахопливіші новини зі світу шоу-бізнесу!
Кафе оформлене в стилі біло-блакитної країни чудес Louis Vuitton, а фірмовий візерунок Damier Ebene прикрашає майже кожну поверхню. Натхненний новою курортною колекцією будинку "By The Pool", орнамент з'являється на всьому, від посуду до зручних подушок у барі в саду. Водночас щедре використання каменю, дерева та кераміки ще більше зміцнює літнє відчуття простору.
Пригощають у дизайнерському кафе не менш дизайнерськими стравами. Розробили меню шеф-кухар Арно Донкель, який отримав три зірки Мішлен, і кондитер Максим Фредерік.
Арно вважається юним обдаруванням і генієм кулінарії, оскільки став наймолодшим шеф-кухарем, який отримав зірки Мішлен.
Раніше він працював у ресторані La Vague d'Or у Сен-Трої, а також у закладі Plénitude у Парижі.
І Донкель, і Фредерік поділяють підхід до гастрономії, який фокусується на простоті й автентичності, використовуючи найякісніші сезонні інгредієнти від місцевих виробників.
Для Louis Vuttion два шеф-кухарі розробили меню, яке втілює в собі аромати й невимушену атмосферу Французької Рив'єри.
Судячи з повідомлень у таблоїдах, у кафе Louis Vuitton подаватимуть м'які булочки з апельсиновим смаком і хрусткою глазур'ю з монограмою Louis Vuitton, а також морозиво Dolce Vita з трьома смаками.
На вечерю гості кафе зможуть скуштувати суші з місцевого рису камарг і севіче з морського ляща, італійську пасту з трюфелями, тартар із креветок і баранячі відбивні з марокканськими спеціями, а також артишоки, баклажани, фундук і томати, які виростили місцеві фермери.
Нагадаємо, раніше син королеви Камілли, Том Паркер-Боулз, відомий ресторанний критик, розповів, які ресторани відвідують мільйонери та мільярдери та що вони там зазвичай замовляють. Наприклад, шампанське зі справжнім діамантом на етикетці.