Екс-міністру інфраструктури Криклію ЗМІ згадали його провали на посаді

Фото: НикВести

Владислав Криклій, зазначали ЗМІ, безпосередньо був причетний до дозволу "Укрзалізниці" ввезти такі вагони в обхід прямої заборони уряду, чим, за словами учасників ринку, поставив на межу виживання цілу галузь вагонобудування.

Related video

Екс-міністр інфраструктури Владислав Криклій напередодні заявив, що не збирається йти з галузі й планує продовжувати роботу в цьому секторі. Однак відразу після звільнення Радою ЗМІ нагадали, до яких скандалів був причетний чиновник і чому потенційному роботодавцю варто обережніше ставитися до такого кандидата, повідомляє РБК.

 

Зокрема, видання "Апостроф" зазначає, що причиною відставки Криклія стало системне вибудовування "схем" у відомстві. Йому приписували участь в схемах із сертифікацією газобалонного обладнання, а також причетність до незаконної реєстрації в Україні скандальних автомобілів Volkswagen, відкликаних світовим гігантом після відомого "дизельгейту". А також схему з газобалонним обладнанням. За цією схемою, як писали ЗМІ, проти міністра Криклія навіть відкрило кримінальне провадження Державне бюро розслідувань.

Уже в міністерстві деякий час помічником Криклія трудився ще один відомий фігурант різних скандалів — Андрій Батищев, колишній глава "Укравтодору", якого деякі політики називали причетним до відкатів із підрядників із будівництва доріг ще в 2015-2016 роках.

При цьому власне призначення Криклія на міністерство інфраструктури пов'язували з інтересами найбагатшої людини України Ріната Ахметова. Наприклад, як писав "Фокус", Криклій призначив зручного для олігарха директора Маріупольського порту Олександра Олійника. Крім того, в ключі інтересів Ахметова цілком можна розглядати ще одну гучну аферу — ввезення старих списаних вагонів із Росії всупереч забороні Кабміну, щоб знизити середню ставку оренди на ринку й здешевити перевезення металургійних і гірничорудних підприємств. А оскільки структури Ахметова є одними з ключових власників таких вживаних вагонів, які вже давно треба здати на металобрухт, то від такої операції головний олігарх країни вигравав двічі.

Владислав Криклій, зазначали ЗМІ, безпосередньо був причетний до дозволу "Укрзалізниці" ввезти такі вагони в обхід прямої заборони уряду, чим, за словами учасників ринку, поставив на межу виживання цілу галузь вагонобудування.

Також видання нагадує про сумнівний скандал із публікацією особистих даних міністра. Спочатку розслідувачі зазначали, що міністр "забув" задекларувати цивільну дружину (і, відповідно, її доходи та майно), не виключено, щоб не показувати дороге майно та житло, пояснити походження якого не можливо. Потім жінка опублікувала допис із безсторонніми висловами щодо Криклія. Потім у соцмережах з'явилися знімки, де людина, схожа на Криклія, розважається на вечірці людини, схожої на аграрного магната Юрія Косюка.

Перед своєю відставкою Криклій заявив, що передасть своєму наступнику Олександру Кубракову "план-проспект" щодо роботи з галуззю, в якому вже закладені якісь "реформи". "Утім, екс-міністру варто не розкидатися планами і не розсилати резюме в міжнародні корпорації на посаду консультанта зі Східної Європи. А почати шукати хорошу адвокатську компанію, адже наслідки його дворічної діяльності на посаді чиновника не виключено що дуже скоро можуть обернутися для Криклія кримінальними справами", — резюмує видання.