"Пора!": Джефф Безос анонсував продаж квитків для туристів на космічний корабель New Shepard
Корабель виведе на орбіту капсулу з шістьма пасажирами, які пробудуть у невагомості 10 хвилин, після чого повернуться на Землю
Компанія Blue Origin, що належить власнику Amazon Джеффу Безосу, анонсувала продаж квитків для космічних туристів у рекламному ролику. Ціна поки невідома, але сам Безос заявив у ролику, що "це буде цікаво" і вже "пора".
У ролику Безос їде на пікапі до ракети на стартовому майданчику компанії в Західному Техасі. Потім показано, як приземляється New Shepard, а за ним — капсула, яка доставить туристів у космос.
Корабель був спеціально розроблений для космічного туризму компанії Blue Origin. Ракета успішно завершила 15 випробувальних запусків, останній з яких — 14 квітня.
Додаткову інформацію про квитки і політ пообіцяли опублікувати 5 травня. Космічний корабель New Shepard виведе на орбіту капсулу з шістьма людьми. Після цього капсула проведе не менше 10 хвилин у невагомості і повернеться на Землю. Весь політ займе близько 40 хвилин.
Капсула обладнана відкидними сидіннями і величезними вікнами, щоб кожен пасажир зміг отримати "незабутні враження".
Ролик був опублікований на фоні грандіозного скандалу, який виник після того, як NASA вважало за краще компанію Ілона Маска — SpaceX для розробки корабля, який доставить астронавтів на Місяць. Blue Origin у зв'язку з цим підготувала 175-ти сторінковий протест, який подала до Рахункової палати США. Компанія звинувачує NASA в неправильній оцінці її пропозиції Blue Moon. На її думку, космічне агентство заплющує очі на технічні проблеми з Starship.
Безос просить космічне агентство скасувати контракт з Маском, вартістю у 2,9 мільярди доларів. А Маск на це відреагував коротко. Він написав у Twitter: "Не можуть піднятися (на орбіту), лол".