Facebook знає про вас все: месенджер Signal викрив соцмережу в тотальному стеженні за користувачами
Компанія надала докази того, що Марку Цукербергу відомо більше, ніж видумаєте і можете собі уявити.
"Такі компанії, як Facebook, створюють технології не для вашої зручності, а для збору ваших даних. Вони збирають все, що можуть, із FB, Instagram і WhatsApp, щоб спостерігати за людьми та їхнім життям".
З таких слів починається нещодавно опублікований блог компанії Signal, яка продовжує боротися за приватність в мережі й обмеження доступу до персональних даних користувачів.
Співробітники Signal використовували інструменти Facebook, щоб показати користувачам те, як ця соцмережа збирає дані. Потім вони хотіли запустити рекламну кампанію, що містить результати своїх досліджень, але їм це зробити не вдалося, тому що вони "не пройшли модерацію". Тоді вони вирішили поділитися інформацією в офіційному блозі.
Систематизувавши інформацію, співробітники месенджера склали оголошення, в яких повідомлялися вподобання, професії, локації користувачів, сімейний статус, сексуальна орієнтація та навіть називалися знакові події їхнього життя. Ось приклад одного з них: "Ви бачите це оголошення тому, що ви любите музичний жанр K-pop, працюєте хіміком, перебуваєте в Берліні, нещодавно у вас народилася дитина, ви нещодавно переїхали".
"Ми створили багатоваріантну таргетовану рекламу, призначену для демонстрації ваших особистих даних, які Facebook збирає про вас і до яких продає доступ. Оголошення просто відображає якусь інформацію про користувача, яку використовує рекламна платформа. Facebook не сподобалася ця ідея", — йдеться в блозі.
"Facebook більш ніж зацікавлений в тому, щоб спостерігати за життям людей, але не збирається розповідати людям про те, як використовуються їхні дані. Очевидно, що прозорості щодо того, як під час таргетування реклами використовуються персональні дані, достатньо, щоб її забанили. У світі Facebook вважається прийнятним приховувати те, що ви робите, від аудиторії", — сказано в блозі.
Ось ще один приклад реклами, яку хотіли запустити в Instagram, але й вона була заблокована.
Швидше за все, в Signal розуміли, що їхню рекламу не пропустять, але все ж співробітники месенджера спробували влаштувати акцію, яка б привернула увагу користувачів і розкрила б їм очі на те, що буквально всі дані про них давно відомі, навіть до найдрібніших подробиць, таких, як нещодавній переїзд або народження дитини.
Раніше ми повідомляли про те, гендиректор Signal зламав пристрій ФБР для злому смартфонів злочинців. Після цього величезна кількість справ, розкритих за допомогою продуктів Cellebrite, виявилися скомпрометовані.