В Google визнали, що збирали особисті дані про місцезнаходження користувачів, — ЗМІ
За даними слідства, компанія впровадила таку функцію, що користувачам практично неможливо приховати своє місце розташування.
Генеральна прокуратура Арізони подала позов проти компанії Google у справі про незаконний збір конфіденційних даних користувачів.
Про це пише видання Business Insider, посилаючись на матеріали судового процесу.
Силовики з'ясували, що співробітники компанії Google знали про таємні налаштування конфіденційності, через які користувачі практично не можуть приховати інформацію про своє місцезнаходження.
За даними американського видання, навіть при відключених налаштуваннях передачі інформації про місцезнаходження, компанія Google продовжувала збирати ці дані через Wi-Fi і навіть через сторонні додатки, які не належать компанії.
Сама ж компанія нібито переконувала виробників "ховати" від користувачів налаштування конфіденційності, допускаючи "активне спотворення і/або приховування фактів".
"Можливо, саме так Apple їсть наш обід", — заявив один із співробітників Google, додавши, що корпорація-конкурент "з набагато більшою ймовірністю" дозволить користувачам користуватися додатками і службами на основі визначення місця розташування на своїх телефонах, які не діляться даними з компанією.
Інший представник Google Хосе Кастанеда в коментарі виданню The Verge спростував звинувачення і заявив, що компанія ніколи не приховувала настройки конфіденційності. Він також звинуватив конкурентів в тому, що вони "з усіх сил намагалися неправильно охарактеризувати послуги Google".
"Наші конкуренти, які беруть участь в цьому судовому позові, щосили намагалися неправильно охарактеризувати наші послуги. Ми завжди вбудовували функції конфіденційності в наші продукти і забезпечували надійні засоби управління даними про місцезнаходження", — підкреслив Кастанеда.
Раніше Фокус повідомляв. що Google планує до 2029 року випустити універсальний квантовий комп'ютер. У компанії заявили, що комп'ютер міг би виконувати завдання великого бізнесу і наукових установ, не здійснюючи помилок, а сам проект оцінюється в кілька мільярдів доларів.
Також Фокус розповідав, що Google влаштував "генеральне прибирання" в магазині додатків Play Market. Тепер розробники зобов'язані розміщувати свої додатки в магазині Google Play без спаму, клікбейта і всяких "зазивалок", мотивуючих користувачів до скачування їх програм.