Порушує закони фізики: колишній інженер NASA винайшов новий космічний двигун

швидкість світла
Фото: Futurism | Порушує закони фізики: колишній інженер NASA винайшов новий космічний двигун

Нове відкриття суперечить відомим енергетичним законам.

Related video

Співзасновник американської компанії Exodus Propulsion Technologies Чарльз Бюлер стверджує, що здійснив прорив, натрапивши на абсолютно нову силу природи, яка може привести в дію космічні двигуни, що не потребують палива для роботи, пише Futurism.

У Фокус. Технології з'явився свій Telegram-канал. Підписуйтесь, щоб не пропускати найсвіжіші та найзахопливіші новини зі світу науки!

Чарльз Бюлер є колишнім інженером NASA і працював над реалізацією багатьох проєктів космічного агентства США, включно з Міжнародною космічною станцією і космічним телескопом Габбл. За словами Бюлера, нове відкриття може стати важливим поворотним моментом у прагненні людства досліджувати космос.

Бюлер зробив кілька дуже важливих заяв, які, найімовірніше, ще будуть ретельно перевіряти вчені і невідомо, чи підтвердяться його слова.

Колишній інженер NASA каже, що існують правила, які передбачають збереження енергії, але, якщо їх дотримуватися правильно, можна створювати зовсім інші сили, яких ніколи не створювало людство. Бюлер стверджує, що саме ці сили люди використовуватимуть для приведення в рух об'єктів протягом наступних 1000 років.

Бюлер і його команда нещодавно представили результати своїх розробок на Конференції з альтернативної енергетики, яку в США деякі вчені вважають дуже незвичайним "клубом антигравітації".

За словами розробників, новий двигун використовує електростатику для створення "нової сили" Бюлера, хоча це не найпотужніший двигун, що створює силу лише в 10 міліньютонів. Для порівняння, для утримання на долоні об'єкта масою приблизно 100 грамів людям потрібно докласти силу в 1 Ньютон, тобто в 100 разів більшу. Але Бюлер стверджує, що "насправді величина не важлива, оскільки в космосі працюватиме все, що вище нуля".

За словами колишнього співробітника NASA, матеріали для двигуна складаються з безлічі типів покриттів носіїв заряду, які необхідно підтримувати на діелектричній плівці. Мета вчених полягає у створенні якомога легших матеріалів, хоча це і складно, адже плівки та їхні покриття повинні мати високу діелектричну міцність.

За словами Бюлера, це великий прорив, який означає, що в основі його розробки лежить фізика, "яка може, по суті, впливати на об'єкт силою за умови асиметрії або електростатичного тиску, або якогось електростатичного поля, що розсіюється".

З огляду на те, що йдеться і йде про абсолютно новий тип двигуна, який має дуже натягнутий зв'язок з відомими законами фізики, можливо до заяв Бюлера варто ставитися з часткою скептицизму. Хоча експертні оцінки мають поставити крапку в цьому питанні.

За словами Бюлера, роботу нового двигуна дуже важко узгодити з чинними законами фізики, адже схоже, пристрій порушує енергетичні закони. Та все ж інженер і його команда мають намір провести демонстрацію роботи свого двигуна в космосі, але, коли це станеться невідомо.

Нагадуємо, що жоден об'єкт у Всесвіті не може переміщатися швидше, ніж частинки світла, згідно з відомими законами фізики. Але деякі вчені-теоретики вважають, що насправді досягти не тільки швидкості світла, але також подолати її можна за допомогою варп-двигунів. Як уже писав Фокус, американська компанія Applied Physics представила інструменти для розробки ідей зі створення реально діючого варп-двигуна.

Також Фокус писав про те, чому NASA за більш ніж півстоліття не вдалося знову висадити астронавтів на Місяць. Однозначної відповіді на це питання немає, адже для цього є кілька головних причин.