Карантин у Києві: на станції метро "Позняки" — тиснява через нові турнікети (фото)
Працює — і то з перебоями — лише один турнікет. Люди обурюються, а співробітники станції слідують за наказом керівництва.
Уранці у вівторок, 18 травня, на станції "Позняки" столичної підземки утворилося велике скупчення людей. Як повідомляє Цензор.НЕТ, натовп зібрався через погану роботу нових турнікетів.
Пристрої не завжди спрацьовують, а для "дозування" числа пасажирів у зв'язку з карантинними обмеженнями — працюють лише одні двері для входу в метрополітен і один турнікет. Таким чином, виникла величезна черга.
За даними видання, пасажири незадоволені ситуацією. Багато з них обурюються, мовляв "який сенс було встановлювати, якщо нічого не працює і доводиться товпитися, а дистанції немає". При цьому люди в переході стоять на сходинках.
Співробітникам метрополітену залишається лише слідувати наказу керівництва.
Напередодні КП "Київський метрополітен" повідомило, що вестибюль №2 на станції "Позняки" буде закритий у період з 18 до 22 травня через встановлення турнікетів — старі пообіцяли замінити на сучасні.
У підземці нагадали, що нові турнікети вже працюють на станціях: "Сирець", "Площа Льва Толстого", "Героїв Дніпра", "Харківська", "Контрактова площа", "Почайна", "Оболонь", "Видубичі". Вони приймають усі електронні способи оплати проїзду: qr-квиток, Kyiv Smart Card, карту киянина і безконтактну банківську карту.
"Також цей вид контрольно-пропускних пунктів є антивандальним і застосовується в європейських метрополітенах", — заявляють у керівництві метро.
Нагадаємо, що мобільний зв'язок 4G почав працювати на всіх станціях київського метро. Для забезпечення зв'язку в метро оператори використовують загальне обладнання, але свої ліцензовані частоти. У кінці минулого роки Мінцифри повідомляло, що щодня 4G-інтернетом у метро користується майже 300 тис. абонентів усіх операторів. Загальне споживання трафіку досягло 400 ТБ.