МОЗ продовжує наводити порядок з ліками: особлива увага на "маркетингу"

Міністерство охорони здоров’я продовжує наводити порядок із цінами на ліки та із доступністю цих ліків. Для обговорення ситуації з ліками міністр Віктор Ляшко спільно з Офісом Президента, який представляє Ірина Верещук, щотижня збирають наради з представниками фармацевтичної галузі.
У понеділок, 17 березня, учасники такої наради підвередили зниження цін на 100 найпопулярніших лікарських засобів, а також на низку додаткових препаратів.
Однак вони звернули увагу на нову проблему: попри зниження цін, доступ до деяких з цих препаратів виявився обмеженим, повідомляє Telegraf.
"На нараді було детально проаналізовано ситуацію, і негайно ухвалене рішення про відновлення доступу населення до цих ліків", — йдеться у повідомленні.
У МОЗ звернули особливу увагу на роль маркетингових послуг у формуванні цін на фармацевтичному ринку.
Позиція міністерства така: маркетингові платежі мають застосовуватися виключно до безрецептурних препаратів (ОТС), а їх обсяг повинен обмежуватися у прив’язці до продажів кожного конкретного препарату.
Читати також
Без НАТО, зброї та двох областей: якими будуть вимоги Путіна для 30-денного перемир'я
Здрастуй, диктатура: як Україна вирішила бути модною і піти від демократії
"Опанувала тактичний прийом": ЗМІ пояснили, чому РФ вдалось швидко витіснити ЗСУ з під Курська
"Треба було змусити Україну": Трамп зізнався, навіщо була потрібна сварка в Овальному кабінеті
Як зазначається, більшість учасників наради погодилися з необхідністю повної заборони маркетингових активностей для рецептурних лікарських засобів. Це одна з важливих умов для стабілізації цін і покращення доступу пацієнтів до необхідних ліків.