Мережа "Чорноморка" запустила проєкт "Чисте море": передбачає очищення Чорного моря та ощадливе використання його ресурсу
Мережа ресторанів «Чорноморка», що складається з понад 40 закладів в Україні, оголосила про старт екологічної кампанії «Чисте море».
Проєкт передбачає широкий спектр заходів групи: від впровадження нової виробничої філософії ощадливості до ресурсів Чорного моря, організації екологічних акцій, послідовного використання перероблених матеріалів у декорі до фінансової підтримки фондів чорноморських еко-ініціатив.
Слоганом кампанії обрали фразу «Робімо море чистішим». Її цільовими аудиторіями визначені гості ресторанів та їх працівники.
Крім того, мережа інвестуватиме в екологічну освіту власних співробітників. Це є частиною ширшої програми з навчання співробітників «Чорноморки», про що у жовтні 2025 року засновниця мережі Ольга Копилова розповіла бізнес-виданню Forbes.ua.
«Ми не чекаємо, коли хтось прийде і «врятує» Чорне море, яке нині зазнало величезної шкоди. Оскільки ми в Chornomorka віримо, що ми не просто мережа ресторанів, а рух людей, які вірять, що бізнес може бути частиною великої зміни, мережа впровадила підхід, який сприятиме відновленню морської акваторії, — коментує Ольга Копилова, власниця ресторанної мережі. – Таким чином, ми робимо кожен ресторан ретранслятором нового підходу: працювати, очищувати море та робити світ досконалішим».
Ініціатива мережі відповідатиме на виклик забруднення Чорного моря, щільність морського сміття у якому, за даними UNDP Ukraine, удвічі перевищує аналогічний показник у Середземному морі (близько 90,5 предметів/км² проти ~50 предметів/км² відповідно).
Нагадаємо, що, включно з «Чорноморкою», Копилова та франчайзі побудувала мережу з близько пів сотні ресторанів у Молдові, Польщі, Румунії та Чехії. За інформацією Forbes.ua, за І півріччя 2025 року виторг групи зріс на 29%.
Копилова заявила про розвиток власної дистрибуції та створення профільної маркетинг-агенції.