Boeing уперше поставив ВМС США винищувачі F/A-18 Block III Super Hornet
Модифіковані винищувачі отримали досконалішу авіоніку, поліпшені системи зв'язку та поліпшені можливості виживання. Зокрема, йдеться про радар AESA та технологію Tactical Targeting Network.
Компанія Boeing 27 червня підтвердила завершення будівництва і постачання перших двох літаків F/A-18 Block III Super Hornet у рамках програми модифікації (SLM). Ці літаки були поставлені на місяць раніше терміну з Сент-Луїса і на два місяці раніше терміну з Сан-Антоніо, перевищивши встановлені терміни в партнерстві з ВМС США. Детально про модифікацію розповіли 27 червня оглядачі Army Recognition.
Програма SLM спрямована на продовження терміну служби винищувачів F/A-18 при одночасному впровадженні значних технологічних удосконалень. Модернізація передбачає встановлення досконалішої авіоніки, поліпшення мережевого зв'язку і підвищення можливості виживання.
Ці зміни, зазначили аналітики, дають змогу зберігати технологічну конкурентоспроможність і продовжувати термін активної служби винищувачів. У рамках програми виконуються капітальні ремонти та встановлення нових систем, що покращує бойові характеристики та управління ресурсами літаків.
Особливості F/A-18 Block III Super Hornet
Винищувач F/A-18 Block III оснащений низкою передових технологій для протидії існуючим і виникаючим загрозам. Головними особливостями літака є:
- максимальна швидкість в 1,6 Маха;
- установка на борт до 9 900 фунтів (4,5 тонни) для варіанту E і 9 000 (4 тонни) фунтів для варіанту F;
- тактичний багатомодовий радар AESA;
- технологія Tactical Targeting Network і процесор мережевих систем місій.
Модернізацію проводять на заводах Boeing у Сент-Луїсі та Сан-Антоніо, а також у Центрі готовності Південно-Західного флоту ВМС у Сан-Дієго. При цьому в березні Boeing і Центр готовності Південно-Західного флоту підписали угоду про партнерство для розширення сфери діяльності.
Керівник програм F/A-18 і EA-18G капітан Майкл Беркс зазначив, що ці перші постачання винищувачів SLM Block III знаменують важливу віху в зусиллях щодо забезпечення можливостей, надійності, доступності та ремонтопридатності літаків Super Hornet.
Директор SLM компанії Boeing Фей Діксон зі свого боку наголосила на успіху в дотриманні прискорених термінів, що доводить ефективність стратегії модифікації протягом терміну служби.
Нагадаємо, американські ракети SM-6 знову опинилися в центрі уваги після того, як в інтернеті з'явилися фотографії літака ВМС США F/A-18 Super Hornet, оснащених цими ракетами. На думку військових оглядачів, подібна конфігурація є вкрай незвичайною.