Не тільки наземна техніка: Росія розгортає на кордоні з Україною новітні літаки
Росія посилює Південний військовий округ багатоцільовими надманевренними винищувачами Су-35С. Перші машини надійдуть на озброєння авіаполку в Ростовській області.
Новітніми Су-35С оснастять ескадрилью 31-го винищувального авіаполку в Міллерово Ростовської області. Про це вчора повідомили "Известия" з посиланням на джерела в оборонному відомстві Росії.
Варто зазначити, що раніше в Південному військовому окрузі не було літаків цього типу. Су-35С є новітнім літаком Росії, він оснащений потужним радаром і новим комплексом авіоніки. Він є найдосконалішим літаком з тих, які стоять на озброєнні ВКС РФ. Крім літака Су-57, який поки тільки виробляється і ще не надійшов у масову експлуатацію.
"Тридцять п'ятий" є винищувачами покоління 4++. Вважається, що вони можуть протистояти практично всім типам західних літаків. Цими літаками озброєні цілі повітряні полки, а кількість вироблених машин давно перевалила за 100 одиниць. Для порівняння: всіх бойових літаків всіх моделей ВПС України всього менше 100 одиниць.
Су-35С є багатоцільовим літаком. Крім завоювання панування в повітрі, він може наносити і удари по землі, застосовуючи різноманітну номенклатуру високоточних боєприпасів. Але не "гидує" машина і більш класичними некерованими боєприпасами. "Тридцять п'яті" можуть нести і протикорабельні ракети. Не просто так серед зон відповідальності нового літака буде не тільки Україна, але і акваторії Азовського і Чорного моря.
Су-35С виробляється з 2008 року, а своє бойове хрещення він пройшов у Сирії. З початку 2016-го року він завдає ударів по наземних цілях у процесі конфлікту в цій країні. Тобто Росія перекидає не просто новітні літаки до кордону з Україною, а й такі літаки, які пройшли випробування в реальних бойових умовах.
Нагадаємо, що в Україні майбутні льотчики Харківського національного університету продовжують навчання на машинах Л-39М1 і Су-25М1, а в бригаді тактичної авіації з Василькова пілоти також відпрацювали ведення групового бою.
На Волині українські винищувачі вчилися збивати низькі цілі. Зростає і кількість льотних годин українських пілотів. Курсанти 4 курсу ХНУВС приступили до польотів на літаках Л-39М1 "Альбатрос". Вони вже мають по 90 льотних годин.