"За межею розумного": офіціант і шеф-кухар жорстоко покарали незадоволеного клієнта

Офіціант, ресторан, обслуговуючий персонал, нахабний клієнт, стейк, незадоволений клієнт, за межею розумного, шеф-кухар
Фото: Фото: Gettyimages | Ілюстративне фото

Відвідувач елітного закладу 6 разів повертав своє замовлення, викликавши гнів працівника кухні.

Related video

Офіціант розповів, як вони з шеф-кухарем помстилися вибагливому клієнту, який відправляв замовлення на вечерю назад шість разів. Про свою історію відплати він повідав на популярному форумі Reddit.

Один із членів персоналу ресторану розповів, як відвідувач закладу так сильно діяв їм на нерви своїми вимогами, що вони вирішили йому помститися.

"Під час навчання в коледжі я працював в елітному стейк-хаусі як офіціант. Їжа була чудовою, персонал — феноменальним. Загалом це був чудовий досвід. У мене ніколи не було реальних проблем із гостями. Одного вечора прийшов хлопець із дружиною. Він замовив м'ясо середнього прожарювання, і кухар рідко пропускає температуру. Ми виносимо стейк, він розрізає його і каже, що він не такий, як треба, відправляє його назад, щоб приготувати його трохи довше, що ми й робимо без проблем, абсолютно розумно. Однак це тривало ще п'ять разів. Потім втрутився менеджер і сказав йому, що він подбає про те, щоб усе було ідеально", — написав він.

Хлопець додав, що всі знали, що клієнт був у скрутному становищі, а менеджер навіть кинув погляд на шеф-кухаря, щоб сказати, що цінує його терпіння.

"Хлопець на кухні, який є найпрофесійнішим, з яким я коли-небудь працював, подивився мені прямо в очі й сказав: "Ніколи не говори ні слова про те, що я збираюся зробити". Він узяв стейк, кинув його на підлогу і протягнув ногою через усю кухню. Він наступив на нього, підняв і поклав назад на гриль", — писав офіціант.

Офіціант, ресторан, обслуговуючий персонал, нахабний клієнт, стейк, незадоволений клієнт, за межею розумного, шеф-кухар Fullscreen
Ілюстративне фото
Фото: freepik

Автор повідомлення на форумі подав страву на стіл і спостерігав за реакцією клієнта.

"Хлопець подякував мені, відкусив шматочок і сказав, що стейк був ідеальним. Я доповів шеф-кухарю, і він сказав, що за 30 з гаком років роботи на кухні йому ніколи не повертали стейк стільки разів. Більше ми про це не говорили", — додав він.

Люди, які прочитали повідомлення на форумі, були в жаху від історії помсти офіціанта.

"Головне правило — не зв'язуватися з людьми, які займаються вашою їжею", "Це урок, щоб я двічі подумав, перш ніж відправляти своє замовлення на доопрацювання. 6 разів — це вже за межею розумного", — писали користувачі.

Раніше Фокус повідомляв, що наречена розкрила зраду нареченого, зачитавши повідомлення від іншої жінки просто біля вівтаря. Пара прожила разом 6 років, але ніч перед їхнім весіллям змінила все. Жінці навіть не спадало на думку, що її коханий зустрічається з іншою дівчиною за її спиною.

Також стало відомо, що працівник круїзного лайнера показав, як персоналу живеться на "кораблях мрії". Аніматор на круїзному судні розповів про переваги та недоліки життя на судні. Він показав крихітні каюти й довгі коридори на кораблі, а також розповів про їжу і покупки, які не заборонені для персоналу.