Рейс у нікуди: літак 4 години кружляв у повітрі після того, як відмовила одна із систем

Літак British Airways, Airbus 380, політ, літак повернувся в аеропорт, спалювання палива, літак 4 години кружляв у повітрі
Фото: tripadvisor | Ілюстративне фото

Пасажирам довелося зіткнутися із затримкою ще до вильоту. Перед запуском двигунів людям на борту повідомили, що в літака відмовив метеорологічний радар. Систему вдалося полагодити, але вона знову відмовила.

Related video

Літак British Airways, який вилетів із Сінгапуру із затримкою, повернувся в той самий аеропорт через п'ять годин після того, як технічна несправність змусила його повернути назад. Про це пише Bussines Insider.

Airbus 380 пролетів частину шляху над Малайзією і лише через пів години після зльоту повернувся на посадкову смугу. Про це свідчать дані сайту відстеження польотів FlightAware. Перед посадкою літак здійснював кола над Сінгапурською протокою. Він кружляв близько чотирьох годин, щоб спалити надлишки палива для підготовки до посадки.

Видання зазначає, що літаки часто скидають паливо під час надзвичайних ситуацій або коли їм потрібно приземлитися раніше, ніж очікувалося, оскільки посадка з повним баком може бути небезпечною через обмеження за вагою.

Пасажирам довелося зіткнутися із затримкою ще до вильоту. Співробітник Business Insider, який перебував на рейсі, розповів, що перед запуском двигунів людям на борту повідомили, що в літака відмовив метеорологічний радар, і вони повернулися зі злітної смуги на стійку для усунення неполадок. Приблизно за годину проблему було усунуто, і літак злетів. Через 30 хвилин польоту члени екіпажу оголосили, що система знову дала збій. Пасажирам повідомили, що літаку потрібно буде спалити паливо перед поверненням до Сінгапуру.

Літак British Airways, Airbus 380, політ, літак повернувся в аеропорт, спалювання палива, літак 4 години кружляв у повітрі, радар Fullscreen
Траекторія польоту Airbus 380
Фото: Flightradar24

Журналіст, який летів цим рейсом, повідомив, що пасажирам надали житло та харчування після повернення до Сінгапуру, але в них не було інформації про те, на який рейс їх пересадять.

Видання зазначає, що літаки часто скидають паливо під час надзвичайних ситуацій або коли їм потрібно приземлитися раніше, ніж очікувалося, оскільки посадка з повним баком може бути небезпечною через обмеження за вагою. Скасування та затримки рейсів, подібні до тієї, що сталася з British Airways, можуть спричинити ефект снігової кулі для авіакомпаній, персоналу та пасажирів, залишаючи членів екіпажу та літаки в невідповідному місці й порушуючи подальші рейси.

Раніше Фокус повідомляв, що пілот "під грибами" намагався відключити двигуни літака на висоті 9,5 км. Експерт із авіації Петтер Гернфельдт стверджує, що пілоти авіакомпаній часто бояться розкривати проблеми з психічним здоров'ям, тому що будь-який натяк на нестабільність може поставити хрест на їхній кар'єрі.

Також стало відомо, що дівчина покинула аеропорт, борючись за своє життя після того, як випила каву з комахами. У жінки стався анафілактичний шок. Її обличчя почало опухати, на шкірі з'явилися набряки, а дихання стало утрудненим. На допомогу постраждалій прийшли медичні служби.