Загадка зниклого борту MH370: ядерний датчик міг вловити важливий сигнал

Боїнг MH370
Фото: NDTV | Борт MH370 Малазійських Авіаліній загадково зник із радарів у 2014 році

Вчені вважають, що мережа гідрофонів, призначених для моніторингу змін тиску в океані, які використовуються в системі виявлення ядерних вибухів, може надати відповідь на загадку, яка розбурхує уми дослідників з 2014 року.

Related video

Слідчі, які вивчають загадкове зникнення рейсу MH370, дійшли висновку, що підводний датчик тиску міг зафіксувати критичний момент катастрофи літака. Про це пише британський таблоїд Mirror.

Так, 8 березня 2014 року рейс Malaysia Airlines зник разом із 239 людьми на борту, прямуючи до Пекіна. Літак зник над океаном. На початку цього року уряд Малайзії заявив, що Boeing MH370 впав у південній частині Індійського океану. Попри численні пошукові операції, літак так і не був знайдений.

Дослідники з Університету Кардіффа проаналізували понад 100 годин підводних аудіозаписів, пов'язаних з історичними авіакатастрофами та зникненням підводних човнів. Вони ідентифікували підводний сигнал, який міг бути викликаний падінням літака на поверхню води.

Доктор Усама Кадрі, математик та інженер, стверджує, що мережа гідрофонів, призначених для моніторингу змін тиску в океані, які використовуються в системі виявлення ядерних вибухів, може надати відповідь. Команда Кадрі вивчила дані з моменту зникнення MH370 у південній частині Індійського океану.

Вони виявили непізнану подію в районі, відомому як Сьома дуга, зафіксовану станцією Leeuwin. У статті, опублікованій у журналі The Conversation, д-р Кадрі зазначив: "Падіння 200-тонного літака зі швидкістю 200 метрів на секунду виділяє кінетичну енергію, яку можна порівняти з невеликим землетрусом. Ця подія могла б бути зафіксована гідрофонами на відстані тисяч кілометрів".

З урахуванням чутливості гідрофонів малоймовірно, що великий літак, який вдарився об поверхню океану, не залишив би помітного сліду тиску, особливо на найближчих гідрофонах. Однак несприятливі умови в океані можуть послабити або приховати такий сигнал, зазначив учений.

Доктор Кадрі наголошує на необхідності відновлення пошуків для аналізу інших сигналів того періоду, які можуть бути пов'язані з MH370.

Дослідники запропонували провести серію контрольованих підводних вибухів, щоб визначити, чи можуть вони допомогти точніше встановити місце розташування MH370.

Раніше повідомлялося, що фото Google Maps, на якому нібито був зображений літак на схилі гори, спонукало братів Яна і Джекі Вілсонів розслідувати зникнення рейсу Malaysia Airlines MH370.

Нагадаємо, в ніч на 8 березня 2014 року рейс MH370 зник із 239 пасажирами та екіпажем на борту, ставши найбільшою авіаційною таємницею у світі. Частини уламків згодом було знайдено на Маврикії, Мадагаскарі, Танзанії та Південній Африці, водночас основне місце аварії так і не було виявлено.