Starbucks потрапила в скандал через поїздки директора на роботу: що сталося (інфографіка)
Згідно з контрактом, директор компанії має перебувати в офісі тричі на тиждень, а добиратися туди він хоче на корпоративному літаку. Це суперечить заявам компанії, яка позиціонує себе як екологічно відповідальна.
Нещодавно призначений керівник Starbucks Ніккол Браян піддався критиці після того, як стало відомо, що на роботу він добиратиметься корпоративним літаком майже 1600 км від свого сімейного будинку в Ньюпорт-Біч, Каліфорнія, до штаб-квартири компанії в Сіетлі. Про це повідомляє ВВС.
Причиною критики стала екологічна тематика, оскільки компанія та зокрема її керівництво публічно позиціонують себе як екологічно відповідальних. Критики звинуватили Starbucks у лицемірстві.
Браян Ніккол повинен приступити до виконання обов'язків найбільшої у світі мережі кав'ярень 9 вересня. Він матиме основний офіс у Сіетлі, де він проводитиме більшу частину свого часу, коли не "відвідує партнерів і клієнтів" по всьому світу.
Згідно з контрактом, директор компанії має перебувати в офісі тричі на тиждень, а добиратися туди він хоче на корпоративному літаку, бо від офісу до його будинку – 1600 кілометрів. Літаком на роботу він летітиме 2,5 — 3 години, якщо їхатиме на авто, то йому знадобиться 18 годин.
Річна базова платня Ніккола становитиме 1,6 млн доларів. Також він може отримувати бонус залежно від прибутків компанії, максимальний розмір якого складає 7,2 млн доларів або 23 млн в акціях компанії на рік.
Згідно з звітом Європейської федерації транспорту та навколишнього середовища, політ на приватному літаку є одним із найбільш "брудних" видів транспорту: він виробляє до 14 разів більше викидів у навколишнє середовище на одного пасажира, ніж комерційні рейси, і в 50 разів більше, ніж під час поїздки поїздом.
Ден Котсворт, інвестиційний аналітик у AJ Bell, розповів, що Браяну Нікколу "на папері" запропонували "ті самі гібридні умови роботи, як і для інших працівників головного офісу компанії".
"Але від самої ідеї, що він може використовувати корпоративний літак, щоб подолати 1600 км між Каліфорнією та Сіетлом, залишився "осад", — каже аналітик.
За його словами, використання приватних літаків погано виглядає не тільки через шкоду для довкілля та негативний сигнал для співробітників і клієнтів компанії, але й "явно не найефективніший спосіб вести бізнес вартістю 105 млрд доларів із 400 тисячами працівників".
Браян Ніккол від 2018 очолював мережу мексиканського фаст-фуду Chipotle. За час його керівництва продажі компанії зросли вдвічі, а ціна акцій злетіла із 7 до 70 доларів. Chipotle також відкрили майже тисячу нових закусочних, а для виробництва їжі стали застосовувати нові технології та автоматизували виробничі процеси.
Нагадаємо, що в Італії мережа кав'ярень Starbucks, щоб здолати конкурентів почала робити каву з оливковою олією Starbucks спробує переманити італійців на свій бік.