Виробник випустив провокаційний ролик електрокара VW ID.4, де розкритикував власників Subaru Outback.
У рамках рекламної кампанії, присвяченій виходу електричного кросовера Volkswagen ID.4 на американський ринок, компанія випустила неоднозначний відеоролик, в якому протиставила свій електрокар крос-універсалу Subaru Outback із ДВЗ.
За сюжетом, сімʼя американців (чоловік, дружина та двоє дітей) їдуть на природу на Volkswagen ID.4. Вони радіють, що на електрокарі не потрібно турбуватися про витрату бензину, а відсутність шуму ДВЗ дозволяє "насолодитися звуками природи". В один із моментів у кадрі зʼявляється забризканий брудом Subaru Outback із наклейкою "Я люблю природу" на задньому бампері. Наступний кадр: мати сімейства з іронією говорить: "Серйозно?".
Меседж Фольксвагена зрозумілий: японський крос-універсал із ДВЗ нібито забруднює навколишнє середовище і завдає їй сильної шкоди.
У своїй рекламі Volkswagen використовував, щиро кажучи, не дуже чистий прийом. Виробники автомобілів (та й інших товарів) намагаються в рекламі не називати конкурентів на імʼя, обмежуючись натяками, а також не допускати в їх адресу неоднозначних насмішок.
І вже зовсім двозначним виглядає цей випад у сторону авто з ДВЗ від компанії, яка кілька років породила відомий "дизельгейт", опинившись в епіцентрі скандалу із заниженням рівня викидів на своїх автомобілях.
У компанії Subaru сьогодні дійсно немає в гамі жодного серійного електромобіля. Наразі компанія пропонує кілька гібридних моделей. Раніше Фокус повідомляв, що дві з них — XV e-Boxer та Forester e-Boxer — вийшли на український ринок.
Крім того, Subaru спільно з Тойотою розробляє електричний кросовер на принципово новій платформі: ця модель повинна отримати серійне втілення протягом найближчих двох-трьох років.