Вантажівка CoolOn з електроприводом створюється як транспорт для служб доставки, серійне виробництво планується почати до 2022 року.
У Кривому Розі вийшов на ходові випробування перша українська електрична вантажівка CoolOn. Відео з випробувань розмістив на своїй сторінці у Facebook ідеолог проекту Віталій Бризгалов.
"Ми вже почали ходові випробування CoolOn. Карантин намагається загальмувати процес, але я йому не дам шансу", — прокоментував Бризгалов початок ходових випробувань електровантажівки.
Легка електровантажівка CoolOn створюється в Кривому Розі з 2020 року групою ентузіастів на чолі з Віталієм Бризгаловим. CoolOn позиціюється як транспорт для служб доставки та іншого комерційного застосування. У ході створення машини й опрацювання бізнес-плану початкова концепція з орієнтацією на b2b сегмент зазнала змін.
"Послухавши слушних порад від друзів, я змінюю концепцію з b2b на b2bc. Тому що те, що вигідно бізнесу, ще вигідніше приватним клієнтам", — зазначив ідеолог проекту Віталій Бризгалов.
Планується, що електровантажівка CoolOn буде оснащуватися моторами різної потужності в діапазоні 30-80 кВт і тяговою батареєю ємністю 40 кВт⋅г. Заявлений пробіг на одній зарядці — 200 км, що цілком достатньо для маршрутів розвезення для вантажівки в межах великого міста.
А головна особливість CoolOn — модульна конструкція. Завдяки змінній колісній базі планується створювати модифікації вантажопідйомністю від 1,5 до 2,5 тонн, що дозволить замовнику вибрати необхідну версію під свої потреби.
Розробники електровантажівки CoolOn планують почати серійне виробництво в кінці 2021 року або на початку 2022, а потім вийти на річний обсяг випуску на рівні 3-5 тисяч машин на рік.