За результатами випробувань за безпеку сімейство Logan/Sandero отримало всього дві зірки з п'яти можливих.
Незалежна асоціація Euro NCAP провела краш-тести крос-хетчбека Dacia Sandero Stepway нового покоління, що вийшов на європейський ринок восени минулого року. За підсумками випробувань автомобіль заробив всього дві зірки з пʼяти можливих.
При цьому такий же рейтинг автоматично присвоєний не тільки базовому хетбеку Sandero, а й седану Logan — як моделям з ідентичною силовою структурою кузова й аналогічним оснащенням за частиною систем активної безпеки.
На українському ринку автомобілі сімейства Dacia Logan/Sandero продаються під маркою Renault. Однак у нас все ще представлені моделі попереднього покоління.
За підсумками краш-тестів сімейства Logan/Sandero нового покоління превентивна безпека оцінена всього в 42%, а захист пішоходів — всього 41%. Оцінки за безпеку дорослих пасажирів і дітей після різних зіткнень (фронтальний удар, удар об стовп і наїзд ззаду) трохи кращий — 70 і 72% відсотки. Підсумок — всього дві зірки.
Результати краш-тестів Euro NCAP для Dacia Logan/Sandero
- Безпека передніх пасажирів — 70%
- Безпека пасажирів-дітей — 72%
- Превентивна безпека — 42%
- Безпека пішоходів — 41%
- Підсумкова оцінка — 2 зірки
Провал? Не зовсім. Тут потрібно враховувати, що методика Euro NCAP, яка посилилися в минулому році, особливе значення надає наявності в автомобілів електронних систем превентивної безпеки. Бюджетні Logan/Sandero їх позбавлені або мають в усіченому вигляді.
Наприклад, система автогальмування, якою оснащуються нові Logan і Sandero, реагує тільки на автомобілі, залишаючи "непоміченими" пішоходів і велосипедистів. Як зазначили експерти Euro NCAP, за наявності більш просунутого асистента, а також інших систем активної безпеки (наприклад, утримання в смузі), автомобіль цілком міг би розраховувати на чотири зірки замість двох по факту.
А якщо говорити безпосередньо про "залізо", то тут у Sandero і Logan все непогано: за фронтальний удар експерти присудили 12,1 балів із 16 можливих. Для бюджетного автомобіля це прийнятний результат.
Раніше Фокус повідомляв, що Euro NCAP провела перші краш-тести в 2021 році. Були випробувані кросовер Cupra Formentor та електрокар Polestar 2.