Дві зірки. Нові Logan/Sandero провалили краш-тести Euro NCAP (відео)

Logan Sandero провалили краш-тест EuroNCAP
Dacia Sandero Stepway після фронтального краш-тесту Euro NCAP. Фото: Euro NCAP

За результатами випробувань за безпеку сімейство Logan/Sandero отримало всього дві зірки з п'яти можливих.

Незалежна асоціація Euro NCAP провела краш-тести крос-хетчбека Dacia Sandero Stepway нового покоління, що вийшов на європейський ринок восени минулого року. За підсумками випробувань автомобіль заробив всього дві зірки з пʼяти можливих.

При цьому такий же рейтинг автоматично присвоєний не тільки базовому хетбеку Sandero, а й седану Logan — як моделям з ідентичною силовою структурою кузова й аналогічним оснащенням за частиною систем активної безпеки.

На українському ринку автомобілі сімейства Dacia Logan/Sandero продаються під маркою Renault. Однак у нас все ще представлені моделі попереднього покоління.

Dacia Sandero Stepway на краш-тестах Euro NCAP

За підсумками краш-тестів сімейства Logan/Sandero нового покоління превентивна безпека оцінена всього в 42%, а захист пішоходів — всього 41%. Оцінки за безпеку дорослих пасажирів і дітей після різних зіткнень (фронтальний удар, удар об стовп і наїзд ззаду) трохи кращий — 70 і 72% відсотки. Підсумок — всього дві зірки.

Краш-тест Sandero Stepway Euro NCAP Fullscreen
Dacia Sandero Stepway в момент фронтального краш-тесту Euro NCAP. Фото: Euro NCAP

Результати краш-тестів Euro NCAP для Dacia Logan/Sandero

  • Безпека передніх пасажирів — 70%
  • Безпека пасажирів-дітей — 72%
  • Превентивна безпека — 42%
  • Безпека пішоходів — 41%
  • Підсумкова оцінка — 2 зірки

Провал? Не зовсім. Тут потрібно враховувати, що методика Euro NCAP, яка посилилися в минулому році, особливе значення надає наявності в автомобілів електронних систем превентивної безпеки. Бюджетні Logan/Sandero їх позбавлені або мають в усіченому вигляді.

Dacia Sandero Stepway, Dacia Sandero Stepway бічний краш-тест Euro NCAP Fullscreen
Бічний удар об стовп, краш-тест Euro NCAP. Фото: Euro NCAP.

Наприклад, система автогальмування, якою оснащуються нові Logan і Sandero, реагує тільки на автомобілі, залишаючи "непоміченими" пішоходів і велосипедистів. Як зазначили експерти Euro NCAP, за наявності більш просунутого асистента, а також інших систем активної безпеки (наприклад, утримання в смузі), автомобіль цілком міг би розраховувати на чотири зірки замість двох по факту.

А якщо говорити безпосередньо про "залізо", то тут у Sandero і Logan все непогано: за фронтальний удар експерти присудили 12,1 балів із 16 можливих. Для бюджетного автомобіля це прийнятний результат.

Раніше Фокус повідомляв, що Euro NCAP провела перші краш-тести в 2021 році. Були випробувані кросовер Cupra Formentor та електрокар Polestar 2.