Розділи
Матеріали

Оголошено підсумки конкурсу "Всесвітній автомобіль року". Переможець — електрокар

Нагороди конкурсу WCOTY. Фото: Flickr

Організатори конкурсу World Car of the Year (WCOTY) підвели підсумки фінального голосування і назвали переможців в основній та додаткових номінаціях.

За результатами голосування, у якому брали участь 93 автомобільних журналісти з 28 країн, титул "всесвітнього автомобіля року" дістався електричному кросоверу Volkswagen ID.4. "Ай Ді Чотири" обійшов у фіналі Toyota Yaris і електрокар Honda-е. Цікаво, що сітікар Яріс місяцем раніше завоював престижне звання "Європейського автомобіля року".

У зв'язку з пандемією коронавірусу, трансляція церемонії чергового WCOTY проводилася в YouTube.

Volkswagen ID.4 — "Всесвітній автомобіль року 2021"
Фото: Volkswagen

Також названі переможці в додаткових номінаціях.

  • Кращим міським автомобілем визнаний електромобіль Honda-e, який випередив на фініші Honda Jazz/Fit і Toyota Yaris.
  • Найрозкішнішим автомобілем оголошений Mercedes S-класу, який здолав Land Rover Defender і Polestar 2.
  • За звання "спортивного автомобіля року" билися Audi RS Q8 і Toyota GR Yaris, але переможцем вийшов Porsche 911 Turbo.
  • Нарешті, нагорода за кращий дизайн дісталася Land Rover Defender, який обійшов Honda-e і Mazda MX-30.
Перемогу в номінації "кращий спорткар" здобув Porsche 911 Turbo

До речі, марка Volkswagen вп'яте отримала цю престижну нагороду — у 2009 році кращим автомобілем року став Golf VI, роком опісля — Polo, у 2012-му — UP !, а ще через рік — Golf.

У минулому році головну нагороду конкурсу World Car of the Year завоював кросовер Kia Telluride.

Премія за найкращий дизайн — у позашляховика Land Rover Defender

Для українського представництва Volkswagen взятий кросовером ID.4 титул не принесе дивідендів, адже, як ми повідомляли раніше, на нашому ринку офіційні продажі електрокарів марки почнуться не раніше 2023 року.

Тим же українцям, хто хоче придбати один з електричних Фольксвагенів прямо зараз, доведеться звертатися до неофіційних дилерів. Саме так вчинив Фокус, щоб протестувати первістка лінійки ID — електрохетчбек ID.3. У ході нашого тесту VW ID.3 вдалося оцінити ергономіку та їздові якості машини, але питання з реальним запасом ходу залишилося відкритим.