Поки новинка представлена як прототип, але вже в серпні цього року відправиться на конвеєр.
Концепт семимісного кросовера отримав назву N7X, яке в Хонді розшифровують як "New 7-Seater eXcitement". Очікується, що новий кросовер прийде на зміну бюджетному семимісному паркетнику BR-V, який продається на ринках Азії і зараз користується не найвищим попитом.
Потрібно зазначити, дизайном Honda N7X вигідно відрізняється від попередника. Статус концепту тут не повинен обманювати — перед нами передсерійний прототип, більшість рішень якого буде врахований в товарній моделі. Екстер'єр новинки виконаний в стилістиці нових моделей бренду, наприклад, нещодавно представленого кросовера Honda HR-V.
Автомобіль отримав велику решітку радіатора з горизонтально розташованими хромованими ламелями і чорний пластиковий обвіс по периметру кузова. Світлодіодна оптика, враховуючи бюджетність моделі, пропонуватиметься за доплату. Інтер'єр за наглухо тонованими стеклами розглянути неможливо, а самі японці ділитися таємницями не поспішають. Відомо лише, що салон буде трирядним і семимісцевим.
Зате з двигунами інтриги, швидше за все, не передбачається — майбутній кросовер запозичить агрегати у седана Honda City, на базі якого він, імовірно, і побудований. Йдеться про півторалітровий бензиновий мотор із віддачею 122 к. с. і максимальним обертовим моментом 145 Нм. Пару мотору складе шестиступінчаста "механіка" або варіатор CVT. Очікується і поява літрової "турботрійки" від хондівської моделі City RS, що розвиває 122 кінських сил і 175 Нм. Системи повного приводу не буде навіть за доплату.
На конвеєр Honda N7X відправиться вже в серпні поточного року. Першим ринком для новинки стане Індонезія, потім кросовер вирушить в інші країни Південно-Східної Азії, де складе конкуренцію Mitsubishi Xpander.
Раніше Фокус повідомляв, що Honda представила седан Civic 11-го покоління. Автомобіль побудований на колишній платформі, проте обіцяє більш гостру керованість в поєднанні з поліпшеною шумоізоляцією салону.
Також ми розповідали про те, що Honda оголосила про припинення виробництва авто з ДВЗ на викопному паливі до 2040 року. Замість цього компанія зосередиться на випуску електрокарів і водневих машин на паливних елементах.