Підрозділ компанії Mazda у США повідомив, що припиняє продаж на північноамериканському ринку флагманського седана Mazda6 і компактного кросовера CX-3.
Причиною такого радикального кроку у повідомленні компанії називають CX-3 занадто низькі продажі. Якщо у 2015-му компанія реалізувала за океаном близько 58 000 Mazda6, то минулого року вдалося продати лише 21 500 седанів.
Така ж доля чекає і компактний кросовер Mazda CX-3, продажі якого впали удвічі. Але тут японці ще й намагаються уникнути внутрішньої конкуренції з паркетником CX-30.
Зараз седан Mazda6 ще доступний до замовлення, але число автомобілів вже обмежене. Таким чином, на ринку Сполучених Штатів залишаються лише дві легкові моделі японської марки: Mazda3 і MX-5.
Втім, є і хороші новини: зі зміною покоління флагманський седан Mazda6, швидше за все, повернеться на північноамериканський ринок. У самій компанії на це припущення поки не відреагували: "Ми не можемо коментувати плани на майбутнє".
Нагадаємо, що Mazda6 поточної генерації дебютувала у 2012 році, а у 2018-му пройшла великий рейстайлінг, отримавши зокрема потужніший варіант 2,5-літрового турбомотора.
Раніше Фокус повідомляв, що в українській дилерській мережі Mazda стартував продаж нової версії Mazda6 з турбомотором. Автомобіль відрізняється не тільки стильним дизайном і продуманим інтер'єром, а й відточеною керованістю.
Також ми розповідали про кросовер Mazda CX-30, який перетворився у серійний електромобіль. Новинку представили на автосалоні в Шанхаї і адресували китайському ринку.